Inti Creates Gold Archive Collection | Nintendo Switch

Inti Creates Gold Archive Collection - €39.99

EAN: 4582173562630
Reviewscore: 3.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €40.99 €39.99
Inti Creates Gold Archive Collection - Nintendo Switch

Inti Creates Gold Archive Collection is een unieke verzameling van enkele van de meest geliefde indie-games van de afgelopen jaren, ontwikkeld door Inti Creates. Dit pakket is een eerbetoon aan de retro-gamingcultuur en biedt spelers de kans om terug te keren naar de 8-bits periode met een modern randje.

Mighty Gunvolt is het eerste onderdeel van deze collectie. Dit spel neemt je mee terug naar de 8-bits generatie met zijn eenvoudige bediening en nostalgische graphics die je doen denken aan de jaren '80. In dit avontuur speelt Gunvolt samen met Ekoro, een engel uit GalGun, en Beck, de protagonista van Mighty No. 9. Elk personage heeft unieke vaardigheden die de speler aanmoedigen om elke fase op creatieve manieren te voltooien.

Dit spel is niet alleen een throwback naar de klassiekers, maar biedt verrassend veel diepgang en plezier. Deze combinatie van personages en hun diverse vaardigheden maakt het spel uitdagend en leuk voor gamers van alle niveaus.

Mighty Gunvolt Burst is de volgende stap in de serie. Het brengt de universums van Gunvolt en Beck samen in een nieuwe virtuele wereld. In plaats van een direct vervolg te maken op het eerste deel uit 2014, heeft Inti Creates besloten om een gloednieuwe game te ontwikkelen met diverse personages uit meerdere universums. De diepgang van het verhaal en de gamewereld zijn aanzienlijk uitgebreid ten opzichte van het origineel.

De vernieuwde spelsystemen zijn uitgerust met een diep karakteraanpassingssysteem, waardoor je je personage kunt vormgeven naar jouw wensen. Dit helpt je om de ultieme held te creëren die perfect aansluit bij jouw speelstijl. Daarnaast introduceert de game het Burst Combo-systeem, dat je beloont voor het strategisch uitschakelen van vijanden en bazen, terwijl de Dowsing-vaardigheid de HD Rumble-functie activeert wanneer je dichtbij verborgen items of gebieden komt.

De pixelstijl graphics zijn volledig vernieuwd, waardoor de grens tussen 8-bit en 16-bit vervaagt en je wordt ondergedompeld in de gouden eeuw van 2D-actiegames!

Naast de duo van Mighty Gunvolt-games bevat de Gold Archive Collection ook PuzzMiX, een fris en spannend muziekpuzzelspel. In PuzzMiX speel je als The Muse, Lola, en is het de bedoeling om Lola-Spheres te laten botsen en mixen om ze te helpen evolueren. Met maar liefst 19 nummers en 1 BGM-track biedt dit een leuke afwisseling van de actie in de andere games. Hoe vaker de Spheres evolueren, hoe hoger je score!

In het kort, Inti Creates Gold Archive Collection is een must-have voor liefhebbers van retro-gaming en fans van indie-games. Het biedt een geweldige mix van nostalgie en moderne gameplay die je niet wilt missen!