Genre: Dansen
EAN: NDG1285937141
Reviewscore: 4.6 / 5

Bestel direct voor €0.00 €49.99
Bestel bij Amazon.nl €49.99
Just Dance 2025 (Code in a Box) - Nintendo Switch

Roep je vrienden en familie bij elkaar om los te gaan op Just Dance! Of je nu wilt feesten, sporten of speciale familiemomenten wilt creëren, Just Dance 2025 Edition heeft voor elk wat wils, met 40 geweldige nieuwe nummers. 40 NIEUWE EN LEUKE NUMMERS VOOR IEDEREEN Er is voor elk wat wils in Just Dance 2025 Edition. Dans op hits uit de hitlijsten, feestliederen, klassiekers uit alle tijden, virale internetfenomenen en nog veel meer, waaronder: - 'Yes, and?' van Ariana Grande - 'Unstoppable' van Sia - 'Poker Face' van Lady Gaga - 'Basket Case' van Green Day - 'Calabria 2007' van Enur Ft. Natasja MAKKELIJK OF INTENS, KIES JE UITDAGING Of je nu met je vrienden of je familie speelt, er is choreografie voor iedereen, van makkelijk tot meer uitdagend. Sommige nummers hebben zelfs verschillende moeilijkheidsgraden, afhankelijk van de coach die je kiest. ER IS ALTIJD EEN REDEN OM TE DANSEN, HET HELE JAAR DOOR Doe het hele jaar door mee aan seizoensgebonden thema-evenementen met nieuwe en spannende nummers, een speciaal progressietraject en nieuwe beloningen. WORKOUT-MODUS VOOR FITNESSFANATEN Begin je eigen fitnessroutine en train terwijl je plezier hebt in de Workout-modus. Houd jezelf gemotiveerd door het aantal verbrande calorieën en de danstijd bij te houden. ÉÉN PLATFORM MET ALLE CONTENT Ongeacht of jij of je vrienden Just Dance 2023 Edition, Just Dance 2024 Edition of Just Dance 2025 Edition bezitten, alle spelers zijn verbonden op hetzelfde platform. Als je meerdere edities bezit, staat alle content op dezelfde plek!