Korting €5.99
Genre: Game Compilaties
EAN: NDG9163697313
Reviewscore: 5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €49.99 €44.00
Kemco RPG Selection Vol. 6 - Nintendo Switch

Kemco RPG Selection Vol. 6 is een indrukwekkend selectiepakket dat RPG-fans de kans biedt om in één keer van vier unieke en meeslepende spellen te genieten. Elk spel binnen deze bundel biedt een unieke ervaring met boeiende verhalen, strategische gevechten en fascinerende werelden. In deze uitgebreide beschrijving ontdek je de vier RPG's die inbegrepen zijn in dit pakket: Asdivine Kamura, Alphadia Genesis, Lost Dragon en Dragon Lapis.

Asdivine Kamura
In de wereld van Asdivine Kamura verandert alles drastisch wanneer een transcendent wezen, genaamd Zaddes, verschijnt. De geestelijke godheid Shiki krijgt de taak om de Mystieke Orbs te verzamelen die over verschillende regio's verspreid zijn, met als doel zijn wereld te herstellen. Samen met een onwaarschijnlijk team van vrouwelijke metgezellen, elk met hun eigen unieke kwaliteiten, zal Shiki ontdekken waar zijn zoektocht hen zal brengen. Het spel bevat spannende 3x3 gridgevechten waarbij je afstandsaanvallen kunt gebruiken om vijandelijke formaties te verslaan. Door de banden met je metgezellen te versterken, krijg je toegang tot nieuwe gebieden en verslavende gameplay. Van het upgraden van wapens tot uitdagende gevechten in de strijdarena, de inhoud is uitgebreider dan ooit tevoren!

Alphadia Genesis
Na vijftien jaar van vrede sinds het einde van de Energi-oorlog, komen de koninkrijken Archleign en Ghalzabine weer onder druk te staan door een mysterieuze moord gepleegd door een kloon. Om de situatie te verhelpen wordt er een gezamenlijk onderzoeksteam samengesteld dat dieper graaft dan ooit tevoren. De intense turn-based 3D-gevechten zijn prachtig weergegeven, met unieke karakterbeelden en levendige aanvallen. Jij kunt de kracht van je team benutten met Assists, terwijl je je waagt aan uitdagende subquests, arenagevechten en spannende bazen in de prachtige wereld van Alphadia Genesis.

Lost Dragon
Wanneer de boze draak Abigore weer tot leven komt, brengt dit veel chaos in het koninkrijk Blaze. De hoofdpersoon Yuran, die zijn geheugen is verloren, wordt getuige van de verwoesting van zijn dorp en gaat naar de hoofdstad om hulp te zoeken. Het avontuur begint met de zoektocht naar de Drakengereedschappen van de Drie Helden, die essentieel zijn om de herboren draak te confronteren. Dit spel biedt turn-based gevechten tegen hordes vijanden, en je kunt vaardigheden leren met behulp van Sorcery Stones. Teamwerk is cruciaal: gebruik Unison om kracht te bundelen met bondgenoten. Het avontuur zit vol met missies, wapens om te upgraden en een monstergids om te voltooien!

Dragon Lapis
Dit spel neemt je mee terug naar een tijd van glorieuze drakenoorlogen en heldhaftige daden. Duizend jaar geleden vond een immense strijd plaats tussen een gouden en een zilveren draak. Wanneer de Zilveren Draak weer ontwaakt, worden de bewoners van een grensdorp in gevaar gebracht. Lucas, een koninklijke ridder