Kemco RPG Selection Vol. 7 - €54.99

Genre: Game Compilaties
EAN: 4589871980629
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €55.99 €54.99
Kemco RPG Selection Vol. 7 - Nintendo Switch

Kemco RPG Selection Vol. 7 is een opwindende verzameling van vier unieke RPG-ervaringen die gamers meeneemt op een onvergetelijke reis door diverse werelden vol avontuur en mysterie. Dit selectiepakket biedt een perfecte mix van verhalen, gameplay en grafische stijlen die reizigers naar de wereld van RPG's zal betoveren.

Asdivine Cross
Dit epische fantasy-avontuur draait om Harvey, een onbenullige bandiet die gevangen zit in de kerkers van zijn koninkrijk. Tijdens zijn opsluiting ontmoet hij een mysterieuze vrouw die zich voorstelt als de prinses. Hun gezamenlijke ontsnapping onthult een wereld vol conflicten, waar vrienden en vijanden hem in verwarring brengen. Harvey's avontuur in Asdivine zal niet alleen zijn leven veranderen, maar ook het lot van de hele wereld. Deze RPG test je strategische geest met zijn meeslepende verhaallijn en diepgaande personages.

Alphadia Genesis 2
In dit vervolg op de populaire Alphadia-serie draait het verhaal om Dion, die verstrikt raakt in een genocidecampagne tegen de Atramians, een groep die van zwarte energie wordt beschuldigd. Het verlies van zijn vader en het verwoesten van zijn dorp drijven Dion aan om de waarheid te ontdekken over de echte bedreiging. Met thema's van geloof, opoffering en hoop, biedt dit spel een aangrijpende ervaring terwijl het gamers meeneemt op een reis door twijfel en verzet.

Ruïnverse
In deze unieke RPG ziet de speler de wereld door de ogen van Kit, een transporteur, en zijn vriendin Allie, die beiden worden geconfronteerd met een dreigend gevaar. Samen met hun onwaarschijnlijke gezelschap, bestaande uit een dief, een kwakzalverarts en een dwerg, zullen ze de geheimen van de stenen monumenten ontdekken. Wat dit spel echt bijzonder maakt, is de dynamiek van Allie's verloren ziel en de uitdagingen die ontstaan wanneer de zielen van Kit en Allie wisselen. Dit voegt een boeiende laag van strategie en ontdekking toe aan de klassieke turn-based gevechten!

Chroma Quaternion
Deze pixel-art JRPG neemt spelers mee door vier seizoensgebonden koninkrijken die elk een eigen unieke sfeer en verhaal bieden. In een wereld waar het leven van de springizens rustig is, onderbreken vreemde en onverklaarbare gebeurtenissen de balans. Dit spel biedt een rijke visuele ervaring en een meeslepende gameplay die de verbeelding van RPG-liefhebbers zal aanspreken.

Met Kemco RPG Selection Vol. 7 krijg je niet alleen vier verschillende verhalen, maar ook een schat aan gameplay-ervaringen die je zal blijven boeien. Of je nu een fan bent van diepgaande verhaallijnen of strategische gameplay, deze bundel heeft voor ieder wat wils. Dompel jezelf onder in deze RPG-werelden en laat de avonturen je meenemen naar ongekende hoogten!

Conclusie:
Kemco RPG Selection Vol. 7 is een must-have voor elke RPG-liefhebber. Met diverse verhalen en unieke personages biedt deze bundel eindeloze uren speelplezier. Of je nu wilt strijden tegen boze goden of de waarheid over krachtige energieën wilt ontdekken, deze collectie is de