Koumajou Remilia: Scarlet Symphony (Limited Run Games) | Nintendo Switch

Koumajou Remilia: Scarlet Symphony (Limited Run Games) - €69.99

EAN: 0810105678871
Reviewscore: 5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €70.99 €69.99
Koumajou Remilia: Scarlet Symphony (Limited Run Games) - Nintendo Switch

Koumajou Remilia: Scarlet Symphony is een videogame die sinds de oorspronkelijke release geliefd is bij veel gamers. Deze titel, die valt onder de populaire Touhou franchise, heeft bewezen een echte klassieker te zijn in de indie gaming scene. Geavanceerde gameplay en een betoverende soundtrack zijn slechts enkele van de redenen waarom deze game zo geprezen is.

De remastered versie van Koumajou Remilia: Scarlet Symphony heeft de originele ervaring naar een hoger niveau getild met ondersteuning voor HD graphics en een overvloed aan bonusfuncties. In een poging om nog meer gamers de kans te geven om van het avontuur van Reimu Hakurei te genieten, ondersteunt de game nu maar liefst zes volledige talen, waaronder Engels. Dit maakt het toegankelijk voor een breed publiek en draagt bij aan de internationale aantrekkingskracht van de game.

Een van de meest opvallende kenmerken van deze aangepaste versie is de volledige Japanse stemactivering, een exclusieve feature die fans van zowel het origineel als van het Touhou project beslist niet mogen missen. Deze onderhoudende stemacteurs brengen de karakters tot leven en voegen een extra laag van diepgang toe aan het verhaal. De stemmen zijn verzorgd door enkele van de meest getalenteerde acteurs in de anime-industrie, waaronder:

• Reimu Hakurei - Stem door: Rina Sato
  • Marisa Kirisame - Stem door: Ryoko Shintani
  • Remilia Scarlet - Stem door: Eri Kitamura
  • Sakuya Izayoi - Stem door: Miyuki Sawashiro
  • Cirno - Stem door: Aoi Yuki
  • Hong Meiling - Stem door: Satomi Sato
  • Patchouli Knowledge - Stem door: Noriko Rikimaru
  • Alice Margatroid - Stem door: Haruka Tomatsu
  • Suika Ibuki - Stem door: Miho Okasaki

Verhaal
De game speelt zich af in Gensokyo, die plotseling wordt verstoord door de mysterieuze 'Rode Mist'. Voor Reimu Hakurei lijkt dit ongebruikelijke fenomeen haar bekend voor te komen. "Is dit het werk van die vampier?" vraagt ze zich af, wat leidt tot de noodzaak om het Kasteel van de Rode Duivel te betreden. De zoektocht naar de echte oorzaak van deze verstoring brengt Reimu op een onvergetelijk avontuur. Maar deze keer is de weg naar het kasteel anders dan normaal, wat voor spannende uitdagingen zorgt!

Koumajou Remilia: Scarlet Symphony is voor zowel nieuwe spelers als lange tijd Touhou fans een must-play. Met zijn combinatie van actie, intrigerend verhaal en prachtige presentatie biedt deze titel een onvergetelijke ervaring voor iedereen die op zoek is naar een meeslepende gaming ervaring. Mis het niet!