L.A. Noire - €39.99

Korting €10
EAN: 0710425550225
Reviewscore: 5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €49.99 €39.99
L.A. Noire - Nintendo Switch

L.A. Noire is een duistere en gewelddadige misdaadthriller die zich afspeelt in het iconische Los Angeles van de jaren veertig. Deze game, ontwikkeld door Team Bondi en uitgegeven door Rockstar Games, biedt spelers een unieke en meeslepende ervaring in een stad die leidt onder haar eigen succes. Het verhaal volgt Cole Phelps, een kersverse rechercheur die zich een weg moet banen door de afschuwelijke criminaliteit die de stad teistert.

In het naaorlogse Hollywood ontdekt Phelps dat de drugshandel hoogtij viert, de moordcijfers ongekend zijn en dat corruptie tot de politie is doorgedrongen. Tijdens zijn zoektocht naar gerechtigheid wordt hij geconfronteerd met een reeks complexe misdaden, waaronder brandstichtingen, afpersingen en wrede moorden. Spelers worden uitgedaagd om getuigen te ondervragen, aanwijzingen te verzamelen en verdachten op te sporen in een stad waar iedereen iets te verbergen heeft.

Wat L.A. Noire echt uniek maakt, is de baanbrekende technologie die is gebruikt om de gezichtsuitdrukkingen van acteurs levensecht na te bootsen. Dit biedt een ongekend realistische en interactieve ervaring waarin spelers de emoties en reacties van personages kunnen afleiden door nauwkeurig de mimiek en lichaamstaal te observeren. Deze technologie, samen met de adembenemende actie en uitdagende detective-werkzaamheden, zorgt ervoor dat je helemaal in het verhaal wordt ondergedompeld.

De gameplay van L.A. Noire is gebaseerd op echte politiezaken uit het Los Angeles van 1947. De wrede misdaden en complotten die je onderzoekt, zijn niet alleen fictief, maar bieden een blik op een tijd waarin de stad zich in een periode van grote corruptie en geweld bevond. Deze historische context maakt de game niet alleen spannend, maar ook educatief, omdat het spelers meeneemt op een reis door de duistere kant van Hollywood.

Een opmerkelijk aspect van L.A. Noire is dat het de volledige originele game en alle bijbehorende downloadbare content bevat, evenals nieuwe verzamelitems en rechercheurpakken met speciale vaardigheden. Dit betekent dat spelers de kans krijgen om in alle facetten van het spel te duiken en hun detectivevaardigheden te verbeteren.

Met speciale verbeteringen voor de Nintendo Switch, zoals een Joy-Con-speltype met gyroscopische gebarenbesturing, HD-trilfunctie en nieuwe camerahoeken (zoals breed en over-the-shoulder), wordt de ervaring nog dynamischer. Bovendien ondersteunt de game contextuele touchscreen-besturing voor speurwerk onderweg, waardoor je altijd en overal kunt genieten van deze intense detective-ervaring.

L.A. Noire is meer dan alleen een game; het is een meeslepende ervaring die spelers uitdaagt om de waarheid te achterhalen in een stad doordrenkt van geweld en intrige. Of je nu een fan bent van misdaadthrillers, detectiveverhalen of gewoon op zoek bent naar een boeiende game om te spelen, L.A. Noire biedt een unieke mix van onderzoek, actie en storytelling die je niet wilt missen!