Genre: Platform Game
EAN: NDG6881566758
Reviewscore: 3.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
Marsupilami: Hoobadventure - Tropical Edition - Nintendo Switch

Houba houba, begin aan een spannend nieuw avontuur!

Ontdek met Marsupilami: Hoobadventure, een gloednieuw avontuur dat jonge spelers en volwassenen uitnodigt om de controle over de drie Marsupilamis uit het Palombian-woud over te nemen. Deze 2.5D-platformgame biedt een unieke spelervaring die zowel toegankelijk als uitdagend is, perfect voor gamers van alle leeftijden.

Punch, Twister en Hope zijn de drie schattige Marsupilamis die een vredig leven leiden in Palombia. Hun rustige bestaan wordt ruw verstoord wanneer ze per ongeluk een sarcofaag openen terwijl ze met puin op een strand spelen. Dit leidt tot de vrijheid van een mysterieuze geest die alle dieren vervloekt! Gelukkig zijn onze dappere Marsupilamis immuun voor deze vloek en besluiten ze hun avontuur te beginnen om de geest te vinden en alles weer in balans te brengen.

Geïnspireerd door het iconische stripboek Marsupilami van Franquin, neemt deze kleurrijke game je mee op een sprankelende reis door de diverse omgevingen van Palombia. Van de dichte jungle tot een levendige kuststad en zelfs een verlaten tempel, elke locatie is prachtig vormgegeven en biedt unieke uitdagingen. Spring, stomp, sprint en zwaai met je lange staart, zoals alleen Marsupilamis dat kunnen, om obstakels te overwinnnen en vijanden te verslaan.

Hoewel Marsupilami: Hoobadventure zich voornamelijk richt op een jonger publiek, zijn er voldoende elementen die de meest toegewijde gamers zullen aanspreken. De Time Attack-modus daagt spelers uit om elk level zo snel mogelijk te voltooien, wat zorgt voor extra re_playability en competitie onder vrienden. Voor de completist zijn er verborgen veren te verzamelen en geheime dojo's te ontdekken, waardoor een prachtige kunstgalerij wordt ontgrendeld. Dit alles zorgt ervoor dat je aan de slag wilt gaan en elk hoekje van de game wilt verkennen.

Met zijn speelse graphics en aanstekelijke soundtrack biedt Marsupilami: Hoobadventure een perfecte mix van plezier en avontuur, waardoor het een waardevolle aanwinst is voor elke gameliefhebber. Dus pak je controller, nodig je vrienden uit en laat het avontuur beginnen!