Mary Skelter: Finale - €54.99

Korting €5
EAN: 5060112437564
Reviewscore: 4.6 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €59.99 €54.99
Mary Skelter: Finale - Nintendo Switch

Mary Skelter: Finale is het laatste deel in de populaire dungeon crawler RPG-serie die het resultaat is van een creatief samenspel tussen Nippon Ichi Software en de gelaagde verhalen van haar personages. De game neemt spelers mee op een spannende reis door een duistere wereld vol mysterieuze wezens, uitdagende puzzels en diepgaande verhaallijnen.

In Mary Skelter: Finale krijg je de mogelijkheid om te zap tussen zes verschillende groepen personages. Deze unieke mechaniek stelt je in staat om verder in hun individuele verhalen en relaties te duiken. Hierdoor ontstaat een dynamische gameplay ervaring, waarbij het coördineren van het oplossen van puzzels vitaler wordt naarmate je door kerkers vol onvergeeflijke vallen, verborgen trucs en schatten navigeert.

Een van de grootste uitdagingen in de game zijn de besmettelijke insecten en wrede nachtmerries. Tijdens de gevechten kunnen nachtmerrielarven, ook wel 'Insectmare' genoemd, opduiken. Deze verwoestende wezens maken het de speler moeilijk door zich vast te klampen aan het scherm, wat het zicht op de strijd belemmert, gevechtscommando's uitschakelt en negatieve effecten toebrengt. Bovendien moeten spelers opletten voor de schijnbaar onoverwinnelijke monsters die bekend staan als Nightmares, die overal rondwaren in de kerkers.

In deze epische finale duik je ook in de diepten van de trilogie, waarin je meer ontdekt over het Mary Skelter-universum. De game bevat drie lichtromans die digitaal zijn meegeleverd, en daarmee krijg je de kans om een dieper inzicht te krijgen in het verhaal van Jack, Alice en hun team. Zullen ze ontsnappen uit de klauwen van een levende gevangenis en hun jongensdroom van een gelukkig leven bereiken?

Nightmare Déjà vu is ook een belangrijk kenmerk van Mary Skelter: Finale. De game bevat alle gebeurtenisscènes uit zowel Mary Skelter: Nightmares als Mary Skelter 2. Voor nieuwkomers is er de ‘BEFORE STORY’-optie, die hen helpt het verhaal in te halen voordat ze het einde van de serie benaderen. Veteranen van de serie kunnen zich terugleunen en het epische verhaal van Mary Skelter opnieuw beleven, met alle emoties en adrenaline die de franchise zo bijzonder maken.

Al met al biedt Mary Skelter: Finale een onvergetelijke ervaring voor zowel nieuwe als terugkerende spelers, met zijn unieke gameplay-mechanieken, intrigerende verhalen en uitdagende gevechten. Bereid je voor op een avontuur dat je niet snel zult vergeten!