Genre: Fighting Game
EAN: 3391892026436
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel direct voor €59.99 €38.00
Bestel bij AllYourGames.nl €30.50
Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections - Nintendo Switch

Vier de 20e verjaardag van Naruto's animedebuut met NARUTO X BORUTO Ultimate Ninja STORM CONNECTIONS, de nieuwste toevoeging aan de populaire Ultimate Ninja STORM-reeks. - **Het grootste aantal personages ooit** Meer dan 130 geliefde personages strijden in epische ninjagevechten! Naast bekende gezichten bevat deze game ook nieuwe personages, zoals de legendarische broers Ashura en Indra Otsutsuki die de ninja-clans hebben gesticht, evenals Boruto Uzumaki (Karma), Kawaki en Jigen uit BORUTO. - **De samensmelting van Naruto en Sasuke's rivaliteit** Voor het eerst kunnen spelers iconische scènes herbeleven, van Naruto's jeugd tot het ultieme gevecht met Sasuke. Deze momenten worden prachtig tot leven gebracht met zowel in-game gevechten als scènes uit de anime. Verbeterde graphics zullen de trouwe fans van de Ultimate Ninja STORM-reeks zeker opvallen. - **Exclusieve verhaalmodus gericht op Boruto** Deze game biedt een unieke verhaalmodus die speciaal is ontwikkeld voor de fans. Het originele verhaal draait om Boruto en begint wanneer hij een mysterieus meisje ontmoet in het populaire online spel 'Ninja Heroes'. Al snel raakt hij verwikkeld in een groots gevecht dat de hele ninjawereld op zijn kop zet. - **Ontdek de nieuwe 'Simple Control Mode'** Met de gloednieuwe 'Simple Control Mode' wordt de gameplay vereenvoudigd en worden automatisch verschillende acties uitgevoerd. Van het uitvoeren van combo's tot het snel naderen van vijanden met een Chakra Dash, met één druk op de knop zijn spelers klaar voor actie. Deze modus is ideaal voor zowel beginners als ervaren spelers die zich volledig willen concentreren op het gevecht en de strategie van hun tegenstanders willen doorgronden. Dompel jezelf onder in het universum van Naruto en Boruto met NARUTO X BORUTO Ultimate Ninja STORM CONNECTIONS en beleef de ultieme ninjabeleving op je scherm!