Korting €5
EAN: NDG6750733106
Reviewscore: 4.1 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €59.99 €54.99
Bestel bij Allyourgames.nl voor € 59.99 €52.95
One Piece Odyssey Deluxe Edition - Nintendo Switch

One Piece Odyssey Deluxe Edition is een meeslepende videogame die de spelers meeneemt op een onvergetelijke reis door de kleurrijke wereld van de populaire anime en manga series, One Piece. Deze Deluxe Edition biedt niet alleen het basis spel, maar ook extra content die je avontuur nog spannender maakt.

One Piece Odyssey Deluxe Edition bevat:
- Basis spel
- Extra scenario 'Reunion of Memories'
- Reisoutfit set - Sniper King's reisoutfit
- Stad van Water outfit set

Een spannende start: de Thousand Sunny aan flarden...
De bemanning van kapitein Monkey.D.Luffy, de Straw Hat Crew, komt in de problemen wanneer ze tijdens hun avontuur op de Grand Line verstrikt raken in een storm. Als de storm zich vervolgens gaat liggen, stranden ze op het betoverende en mysterieuze eiland Waford, waar elke bemanningslid her en der verspreid raakt. Luffy’s iconische strooien hoed is ook nog eens kwijt! Het is aan jou om Luffy en zijn vrienden te helpen om elkaar weer te vinden en het avontuur nieuw leven in te blazen.

Belangrijkste kenmerken:

EEN MYSTERIEUS EILAND -
Op het eiland Waford ontdekt Luffy niet alleen de schoonheid van de natuur, maar ook vreemde ruïnes en monsters die nooit eerder zijn gezien. De Straw Hats ontmoeten bovendien de eilandbewoners Adio en Lim, wat leidt tot een spannende avontuur vol unieke verhalen en onverwachte wendingen. Deze unieke verhaallijn combineert nostalgische elementen met frisse avonturen, waardoor het een onvergetelijke ervaring wordt voor zowel fans als nieuwe spelers.

STRAW HATS ALS EEN -
In One Piece Odyssey kun je de controle nemen over al je favoriete Straw Hats - van Luffy en Zoro tot Nami en Chopper. Elk personage heeft zijn eigen unieke vaardigheden die niet alleen in gevechten, maar ook tijdens de verkenning van het eiland handig kunnen zijn. Luffy kan zijn speciale Gum Luffs katapultbeweging gebruiken, terwijl Zoro barrières kan doorhakken en andere obstakels kan overwinnen.

RPG MET EEN ONE PIECE TOETS -
De gameplay biedt een authentieke RPG-ervaring met een unieke One Piece twist. Door middel van het dramatische scènesysteem worden spelers geconfronteerd met onverwachte situaties. Wat doe je bijvoorbeeld als Usopp geïntimideerd wordt door een vijand? Deze random scenario's dwingen spelers om strategisch te denken en de talenten van de Straw Hat Crew te benutten om hun tegenstanders te overwinnen. Naast de belangrijkste verhaalmissies zijn er ook rijke zijmissies en battles die je nog verder onderdompelen in de kleurrijke wereld van ONE PIECE.

Conclusie:
One Piece Odyssey Deluxe Edition is niet alleen een spel voor fans van de serie, maar biedt ook voor nieuwe avonturiers een unieke en spannende ervaring. Met zijn weelderige graphics, meeslepende verhaallijn en diverse gameplay-mechanieken, is het een game die je zeker niet wilt missen. Verken het eiland Waford, herstel de banden met de Straw Hat Crew en ga op zoek naar nieuwe avonturen!