Oniken + Odallus Collection - €44.99

EAN: 0080101010818
Reviewscore: 4.8 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €45.99 €44.99
Oniken + Odallus Collection - Nintendo Switch

Oniken + Odallus Collectie: Een Retro Avontuur

De Oniken + Odallus Collectie is een indrukwekkende bundel die twee op 8-bits geïnspireerde actiegames van de getalenteerde ontwikkelaar JoyMasher samenbrengt. Deze collectie bevat de spannende titels Odallus: The Dark Call en Oniken: Unstoppable Edition. Beide games zijn een eerbetoon aan de klassieke arcade-games van weleer en bieden een unieke mix van uitdagende gameplay en nostalgische graphics.

Oniken
In de duistere wereld van Oniken bevind je je in een post-apocalyptische toekomst, heerst er een sinister bedrijf dat de mensheid onderdrukt. Hierin speel je als de dappere ninjahuurling Zaku, die wordt gezien als de laatste hoop voor de mensheid. Geïnspireerd door de veeleisende gameplay van de 8-bit actie-/platformgames, daagt Oniken je uit om je behendigheid en zwaardvechtvaardigheden te testen tegen een stortvloed van vijanden, dodelijke vallen en uitdagende bazen. De retro stijl van het spel, gecombineerd met moderne game-elementen, zorgt voor een onvergetelijke ervaring.

Odallus
Odallus: The Dark Call is een verkennings- en actiespel dat ook een liefdevol eerbetoon is aan de 8-bit genreklassiekers. In deze spannende titel speel je als Haggis, een moedige krijger die zijn zwaard nog eens moet oppakken om zijn zoon uit de grijpgrage handen van de Duisternis te bevrijden. Deze game leent elementen van het populaire Metroid-vania-genre, waardoor spelers worden aangemoedigd om de zorgvuldig ontworpen niveaus te verkennen. Met een rijke atmosfeer, een grote verscheidenheid aan vijanden en indrukwekkende bazen, biedt Odallus een plezierige ervaring voor gamers van alle niveaus.

Bevat:
- Oniken: Unstoppable Edition
- Odallus: The Dark Call

Beide games in de Oniken + Odallus Collectie zijn perfect voor liefhebbers van retro gaming en bieden een nostalgisch avontuur dat je niet wilt missen. Met prachtige pixelart en uitdagende mechanics zorgen deze titels ervoor dat je helemaal wordt ondergedompeld in hun unieke werelden. Prépareer je op een spannende reis door een duistere toekomst en een rijk vol gevaarlijke wezens!