Korting €11.99
Genre: Puzzel en Behendigheid
EAN: NDG2323854233
Reviewscore: 4.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
Professor Rubik's Brain Fitness - Nintendo Switch

Professor Rubik's Brain Fitness is een spannende en uitdagende breinfitnessgame die terugkomt in een gloednieuwe vorm, geïnspireerd door de iconische Rubik's kubus. Deze game is perfect voor iedereen die zijn of haar brein op een speelse manier wil trainen en tegelijkertijd plezier wil hebben. Met een verscheidenheid aan mini-games en uitdagende opdrachten is deze game een geweldige manier om je mentale vaardigheden te verbeteren.

In Professor Rubik's Brain Fitness krijg je de kans om je brein terug op het juiste spoor te krijgen. De oude vertrouwde Rubik's krijgt een make-over en biedt je dagelijkse snelle en ludieke mini-games die ontworpen zijn om je breinkracht te testen. Of je nu je geheugen wilt verbeteren, je concentratie wilt aanscherpen of je 3D-visualisatie wilt trainen, deze game heeft het allemaal!

Met een breed scala aan kleurrijke uitdagingen en vier verschillende speelmodi, kun je zowel alleen als met vrienden spelen. Dit maakt het een perfecte keuze voor gamers die graag samenkomen en hun brein willen uitdagen. Bovendien kun je populaire games in een Rubik's versie ervaren, zoals 2048, Tetrubik en nog veel meer. Deze unieke benadering van klassieke gameplay zorgt voor een frisse ervaring die zowel uitdagend als vermakelijk is.

Wat Professor Rubik's Brain Fitness echt bijzonder maakt, is je eigen breincoach, Professor Rubik's zelf. Hij is er om je te begeleiden tijdens je training, je voortgang bij te houden en je trainingsprogramma aan te passen. Met zijn ondersteuning kun je er zeker van zijn dat je geen enkel trainingsdag mist en dat je sneller dan ooit vooruitgang boekt. Het is alsof je een persoonlijke trainer hebt, maar dan voor je brein!

Dus waar wacht je nog op? Daag jezelf uit en ontdek de veelzijdigheid van je hersenen met Professor Rubik's Brain Fitness. Of je nu een doorgewinterde gamer bent of gewoon op zoek bent naar een leuke manier om je geest scherp te houden, deze game biedt iets voor iedereen. Begin vandaag nog met je breinfitnessreis en zie hoe ver je kunt komen!