Korting €25
Genre: Racing Game
EAN: NDG5289829607
Reviewscore: 4.1 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €44.99 €19.99
Redout 2 Deluxe Edition - Nintendo Switch

Redout 2 Deluxe Edition is vastgesteld als het snelste racespel in het universum en biedt een onvergetelijke ervaring voor racefans. Dit vervolg op het door recensenten geprezen Redout is een eerbetoon aan klassieke arcade-racegames en vervoert spelers naar een dystopische toekomst waar racen een van de populairste sporten in het melkwegstelsel is.

In Redout 2 kun je onmogelijke snelheden bereiken in opzwepende futuristische races, dankzij de uitgebreide singleplayer campagne en de competitieve multiplayer opties. De game staat bekend om zijn uitgebreide besturingssystemen, krachtige hovership-aanpassingen en een geweldige soundtrack, waardoor het de beste anti-zwaartekrachtracer is die tot nu toe is gemaakt.

Snelheid en besturing: Als een speler die de traditie van anti-zwaartekracht raceklassiekers waardeert, kun je kennismaken met duizelingwekkende snelheden en een intuïtieve besturing. De game stelt je in staat om gelijk aan de slag te gaan, maar daagt je ook uit met een hoge moeilijkheidsgraad. Draai, rol en duik je een weg door de meest krankzinnige levels die het genre ooit heeft gezien.

Uitgebreide Career Mode: De Career Mode in Redout 2 biedt honderden events verspreid over 36 unieke circuits, die bovendien allemaal omkeerbaar zijn! Je kunt racen in verschillende modi zoals Arena Races, Time Attacks, Last Man Standing en intense Boss Races. Elke race is een nieuwe kans om je vaardigheden te tonen en de finish als winnaar te bereiken.

Competitieve multiplayer: Voor de spelers die hun vaardigheden willen testen tegen anderen, biedt Redout 2 intense online multiplayer-actie. Daag jezelf uit met regelmatig toegevoegde content en seizoenen die unieke esthetische beloningen bieden. Het is een geweldige manier om samen te racen met vrienden of nieuwe tegenstanders van over de hele wereld.

Uitgebreide aanpassingsmogelijkheden: Een van de meest opwindende aspecten van Redout 2 is de mogelijkheid om je hovership volledig aan te passen. Kies uit 12 verschillende chassis en pas je voertuig aan met een ongelooflijke selectie aan aandrijvingen, stabilisatoren, roeren, luchtkoelers, vleugelkleppen, magneten, vleugels, spoilers en raketmotoren. En vergeet niet om je supersnelle hoogtepunten vast te leggen met de Photo Mode en deze te delen met vrienden!

In Redout 2 Deluxe Edition ervaar je een spannende race-ervaring waarbij snelheid, competitie en aanpassing centraal staan. Of je nu een ervaren racer bent of een nieuwkomer, dit spel biedt iets voor iedereen in de wereld van futuristische races.