Snufkin Melody of Moominvalley Deluxe Edition - €69.99

Genre: Adventure
EAN: 7350002937129
Reviewscore: 4.6 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €70.99 €69.99
Snufkin Melody of Moominvalley Deluxe Edition - Nintendo Switch

Snufkin Melody of Moominvalley Deluxe Edition is een betoverend muzikaal avonturenspel dat spelers meeneemt naar de iconische Moominvallei, een wereld gecreëerd door de getalenteerde Tove Jansson. Deze deluxe editie bevat niet alleen het spel zelf, maar ook een aantal prachtige extra's, waaronder een enamel pin, een vanity pack, joystick caps, een diorama, een artbook, twee keychains, twee stickervellen, ansichtkaarten en een tote tas.

In Snufkin Melody of Moominvalley speel je als Snufkin, de bekende en geliefde figuur uit de Moomin-verhalen. Je taak is om de vallei te herstellen en de kleurrijke, eigenzinnige bewoners te helpen die hier wonen. De Moominvallei wordt bedreigd door een aantal afschuwelijke parken die de natuurlijke schoonheid van het landschap verstoren. Samen met Snufkin moet je de strenge Park Keeper en zijn slecht onderhouden parken een halt toeroepen door creatief en strategisch te werk te gaan. Dit doe je door politieagenten af te leiden, borden te lokaliseren en verloren beelden weer terug te vinden.

Het spel biedt een unieke mix van open-wereld gameplay, puzzels en stealth-elementen, waardoor het een verrijkende ervaring is voor spelers van alle leeftijden. De visuele stijl van het spel is geïnspireerd op de illustraties van Tove Jansson, en de melodieuze soundtrack is een samenwerking met de IJslandse band Sigur Rós. Het resultaat is een melancholische en emotionele sfeer waar spelers zich in kunnen onderdompelen.

Verken de uitgestrekte wereld van de Moominvallei, vol ongebruikte verhalen en verborgen geheimen. Maak vrienden met meer dan 50 unieke en charmante personages en ontdek hun persoonlijke verhalen en interacties. Door het spelen van Snufkin's mondharmonica kun je de residents van de vallei betoveren en begeleiden in hun avonturen. Iedere stap die je zet in deze magische omgeving wordt begeleid door een harmonieuze symfonie, verrijkt door prachtige muziek en melodieën.

Belangrijkste kenmerken:

• Een verhaalrijk avonturenspel met een prachtige verhalenboekkunststijl, perfect voor elke gamer.
  • Weersta de strenge Park Keeper en verken de Moominvallei met je mondharmonica en stealth-technieken.