Sonic Forces + Super Monkey Ball Banana Blitz HD (Double Pack) - €28.00

Korting €11.99
EAN: NDG1899573783
Reviewscore: 4.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
Sonic Forces + Super Monkey Ball Banana Blitz HD (Double Pack) - Nintendo Switch

Sonic Forces + Super Monkey Ball Banana Blitz HD (Double Pack) is een uiterst vermakelijke verzameling van twee populaire titels die gamers van alle leeftijden zal aanspreken. Dit dubbele pakket biedt niet alleen de snelle actie van Sonic, maar ook de leuke en uitdagende gameplay van Super Monkey Ball, waardoor het een perfecte keuze is voor zowel fans als nieuwe spelers.

Sonic Forces
Het team dat ons eerder prachtige games als Sonic Colours en Sonic Generations heeft gegeven, presenteert nu de nieuwste telg in de geliefde Sonic-serie: Sonic Forces. Dit spel neemt je mee op een spannende reis waarbij je de ongelooflijke snelheden van Modern Sonic kunt ervaren. Behaal duizelingwekkende snelheden terwijl je door kleurrijke levels racet en obstakels ontwijkt. Maar niet alleen dat, want je kunt ook in de huid kruipen van Classic Sonic, die je meeneemt terug naar de retro platformactie die ons zo dierbaar is.

In Sonic Forces moet je Sonic helpen de wereld te bevrijden van de kwaadaardige Dr. Eggman en een geheimzinnige nieuwe schurk die enorm krachtige krachten bezit. Je krijgt de mogelijkheid om een personage te creëren dat je zelf kunt aanpassen, compleet met krachtige gadgets. Dit voegt een uniek element toe aan de klassiekerspeeltijd en zorgt ervoor dat elke speler een persoonlijke ervaring kan creëren. De mix van moderne gameplay met klassieke elementen biedt een spannende en nostalgische ervaring.

Super Monkey Ball Banana Blitz HD
Houd je bananen vast, want Super Monkey Ball: Banana Blitz HD rolt naar je toe! Deze remastered versie van een van de meest geliefde titels in de Super Monkey Ball-serie biedt gamers een frisse ervaring in prachtige HD-graphics. Ga terug naar de kleurrijke wereld van Super Monkey Ball en help het schattige aapje om zijn bananen terug te halen van de ruimtewereldpiraat-koning, Captain Crabuchin.

Met meer dan 100 kleurrijke werelden om doorheen te navigeren, biedt dit spel niet alleen een uitdagende singleplayer ervaring, maar ook de mogelijkheid om te concurreren met vrienden en familie met 10 fan-favoriete Party Games. Of je nu gaat voor de gevaarlijke Time Attack-modus of de zware decathlon endurance run, er is voor ieder wat wils. Ga jij de uitdaging aan om het hoogste scorebord te bereiken?

Waarom deze dubbele pack een absolute must-have is:
Dit double pack is perfect voor liefhebbers van platformgames en voor degenen die houden van een goede uitdaging. Zowel Sonic Forces als Super Monkey Ball Banana Blitz HD brengen een unieke gameplay en genoeg amusement voor urenlang speelplezier. De combinatie van snelheid en behendigheid maakt het een veelzijdige ervaring die ideaal is voor zowel solo- als multiplayergameplay.

Of je nu nostalgisch bent voor de oudere Sonic-titels of nieuwsgierig bent naar de vernieuwde Monkey Ball-ervaring, dit pakket zorgt ervoor dat je een geweldige tijd zult hebben. Duik in de wereld van Sonic en zijn vrienden, of rol met de apen in hun kleurrijke avontuur. Dit is een fantastische additie aan elke gamecollectie!