EAN: 0013388410033
Reviewscore: 3.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €49.99 €34.99
Bestel bij Allyourgames.nl voor € 49.99 €29.99
Street Fighter 30th Anniversary Collection - Nintendo Switch

Vier de 30e verjaardag van Street Fighter!

De Street Fighter 30th Anniversary Collection is een prachtig eerbetoon aan een van de meest invloedrijke vechtspellen in de geschiedenis van de gaming. Dit ultieme pakket bevat 12 klassieke titels die de evolutie van de franchise samenvatten. Van de origineel uitgebracht in 1987 tot de iconische titels die nog steeds worden gespeeld door een toegewijde community, dit is de perfecte verzameling voor zowel nieuwe spelers als doorgewinterde veteranen.

De collectie bevat de volgende titels:

• Street Fighter
  • Street Fighter II
  • Street Fighter II: Champion Edition
  • Street Fighter II: Hyper Fighting
  • Super Street Fighter II
  • Super Street Fighter II: Turbo
  • Street Fighter Alpha
  • Street Fighter Alpha 2
  • Street Fighter Alpha 3
  • Street Fighter III
  • Street Fighter III: 2nd Impact
  • Street Fighter III: Third Strike

Met arcade-perfecte balancering zijn deze klassieke games geoptimaliseerd voor de moderne console-ervaring, zodat je kunt genieten van de vechtactie zoals deze oorspronkelijk bedoeld was. De strakke besturing en responsieve gameplay, waar de franchise zo om bekend staat, blijven behouden, wat zorgt voor een authentieke ervaring.

Definitieve online-ervaring
Een van de meest opwindende aspecten van de Street Fighter 30th Anniversary Collection is de mogelijkheid om online te strijden. Dit geldt voor vier van de titels in de collectie: Street Fighter II: Hyper Fighting, Super Street Fighter II: Turbo, Street Fighter Alpha 3 en Street Fighter III: Third Strike. Speel tegen vrienden of neem het op tegen vechters van over de hele wereld. Het online systeem maakt het mogelijk om je vaardigheden te testen en uitdagingen aan te gaan terwijl je wacht op een gevecht tegen de CPU.

Verken 30 jaar geschiedenis
Naast de traditionele gameplay biedt de collectie ook een rijke Museum-modus waar spelers kunnen duiken in de geschiedenis van Street Fighter. Ontdek gedetailleerde beschrijvingen van personages, bekijk nooit eerder vertoond artwork en geniet van een interactieve tijdlijn die de evolutie van de serie door de jaren heen laat zien. Plus, de muziekspeler laat je genieten van de iconische soundtrack die de serie zo memorabel maakt.

De Street Fighter 30th Anniversary Collection is meer dan alleen een verzameling spellen; het is een viering van een legendarische franchise die miljoenen gamers over de hele wereld heeft geïnspireerd. Of je nu een old-school fan bent of nieuw bent in de wereld van Street Fighter, deze collectie is een must-have voor iedereen die houdt van vechtspellen.

Dus pak je controller en bereid je voor om de strijd aan te gaan in deze geweldige verzameling!