Sword Art Online Fractured Daydream - €54.99

EAN: 3391892032253
Reviewscore: 3.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €55.99 €54.99
Sword Art Online Fractured Daydream - Nintendo Switch

Sword Art Online Fractured Daydream: Een Verbluffende Avontuur in de Virtuele Wereld

Stap in een vervormde versie van de iconische SWORD ART ONLINE-wereld met Sword Art Online Fractured Daydream. Dit spel biedt spelers een unieke online co-op ervaring waarin je je favoriete personages kunt spelen en samen met anderen krachtige vijanden kunt verslaan.

Voorbij herinneringen, tijd en ruimte
In deze online co-op action game maak je kennis met een gelaagde verhaallijn waarbij de nieuwe wereld Galaxia in het spel is geïntroduceerd. Dit systeem stelt spelers in staat om het verleden te herbeleven, maar brengt tegelijkertijd ook chaos mee. Door een storing in Galaxia worden spelers uit verschillende tijdperken en dimensies naar elkaar toe getrokken. De held Kirito moet samenwerken met zowel vrienden als vijanden om de tijdlijn weer op het juiste spoor te krijgen en de orde te herstellen.

Tijd en ruimte, ontheemd
De nieuwe uitdagingen en vijanden die in Sword Art Online Fractured Daydream wachten, vereisen strategisch teamwork. Het herstellen van de tijdlijn is niet alleen een uitdaging, maar ook een kans om oude bondgenoten en vijanden opnieuw te ontmoeten. Dit geeft een interessante draai aan de klassiekers van de franchise, terwijl fans de kans krijgen om de diepte van de SWORD ART ONLINE-verhaallijn verder te verkennen.

Kies je personage en vervoeg het gevecht
Een van de grootste aantrekkingskracht van Sword Art Online Fractured Daydream is de mogelijkheid om te kiezen uit een breed scala aan SAO-personages uit verschillende arcs. Elk personage heeft unieke vaardigheden en speelstijlen, perfect afgestemd op hun rol op het slagveld. Werk samen met maximaal 20 spelers van over de hele wereld in groepen van 4 voor spannende multiplayer co-op actie. Dit zorgt ervoor dat klassieke teams met vrienden, en zelfs vreemden, vormen en strijden tegen krachtige vijanden.

Versla bazen met een hoge moeilijkheidsgraad in Raids
Blijf trouw aan de SWORD ART ONLINE-serie door naar de raid-partijen te gaan en je voor te bereiden op heftige gevechten tegen bazen met een hoge moeilijkheidsgraad. De sleutel tot de overwinning ligt in de voorbereiding; een sterke teamstrategie kan het verschil maken tussen overwinning en nederlaag. Zorg ervoor dat je je vaardigheden en teamdynamiek scherp houdt om de uitdagingen die voor je liggen te overwinnen.

Al met al is Sword Art Online Fractured Daydream een prachtig voorbeeld van de combinatie van actie, strategie en samenwerken in een geliefde franchise. Met de toegevoegde diepgang van tijd en ruimte als thema, en de unieke mechanics van Galaxia, wordt het een onvergetelijke ervaring voor zowel nieuwe spelers als langetermijnfans van de serie.