Tchia: Oléti Edition | Nintendo Switch

Tchia: Oléti Edition - €34.99

EAN: 5016488140676
Reviewscore: 3.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €34.99 €34.99
Tchia: Oléti Edition - Nintendo Switch

Tchia: Oléti Edition is een betoverende sandbox-game die spelers meeneemt op een tropisch avontuur in een open wereld. Je speelt als Tchia, een dappere jonge heldin die haar vader moet redden van de wrede tiran Meavora, de heerser van een prachtige eilandengroep. Het spel is ontstaan uit de rijke cultuur en natuur van Nieuw-Caledonië en biedt een unieke mix van avontuur, exploratie en creativiteit.

Beleef een avontuur
In Tchia bevind je je in een uitgestrekte, levendige wereld vol prachtige eilanden. Je kunt klimmen, zweven, zwemmen en zeilen terwijl je op zoek gaat naar je vader. De wereld is volledig open en nodigt uit tot verkenning. Gebruik je creatieve vaardigheden om te strijden tegen de stoffen soldaten van Meavora in flexibele confrontaties, waar je strategie en inventiviteit een streepje voor kunnen geven.

ZIELSPRONG
Een van de meest unieke elementen van Tchia is het zielsprong-systeem. Met deze speciale vaardigheid kan je elk draaitier of voorwerp in de omgeving besturen. Of het nu gaat om een vogel die door de lucht vliegt, een vis die door de oceaan zwemt of een hond die naar schatten graaft, de mogelijkheden zijn eindeloos. Dit maakt het ontdekken van de wereld nog boeiender, terwijl je puzzels oplost en geheimen onthult.

VERKENNEN EN ONTDEKKEN
Met de mogelijkheid om vrijuit te klimmen en te zweven, biedt Tchia spelers de kans om op diverse manieren het eiland te verkennen. Dankzij het tricks-systeem kun je coole stunts uitvoeren, wat de gameplay nóg spannender maakt. Zeil van eiland naar eiland en verken de turquoise lagunes met een zelf aan te passen boot. Duik in de diepere wateren en ontdek verborgen scheepswrakken en koraalriffen die vol leven zitten.

UKELELE
Een ander leuk aspect van Tchia is de volledig speelbare ukelele. Dit instrument is niet alleen een leuke toevoeging, maar speelt ook een belangrijke rol in het verhaal. Tijdens je reis kun je jammen met de inwoners van de eilandengroep en speciale ritmesecties spelen om belangrijke gebeurtenissen op gang te brengen, zoals het lokken van dieren of het oproepen van een regenbuitje.

VERHAAL EN MUZIEK
Het verhaal van Tchia is een poëtische vertelling over volwassen worden, geïnspireerd door de cultuur van Nieuw-Caledonië. De tussenfilmpjes zijn volledig geanimeerd en in de traditionele taal, wat een authentieke ervaring biedt. Bovendien is de nieuwe orkestrale soundtrack vol lokale geluiden ontworpen om je nog verder onder te dompelen in deze unieke wereld.

AANPASSINGSVOORWERPEN
Geef Tchia een eigen stijl door haar kleding en boot aan te passen met honderden ontgrendelbare accessoires. Van traditionele outfits tot de meest bizarre opties, de mogelijkheden zijn eindeloos. Onderweg vind je ook nuttig gereedschap, zoals een zaklamp, katapult, en zelfs een camera om je avonturen vast te leggen.

NIEUW-CALEDONIË