Genre: Platform Game
EAN: 9120131602360
Reviewscore: 4 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €30.99 €29.99
The Eternal Life of Goldman - Nintendo Switch

De Eternal Life of Goldman: Een Betoverend Avontuur

The Eternal Life of Goldman is een levendig maar duister avontuur dat de grenzen van het traditionele gaming-genre verlegt. Deze unieke game verweeft legendes, sprookjes en mythen met elkaar en biedt spelers een bijzondere ervaring bij elke onverwachte wending. Jouw avontuur begint op een mysterieuze archipel met een bijzondere missie: het doden van een godheid. Dit mystieke wezen dat iedereen kent, maar nog nooit iemand heeft gezien, leidt je op een reis door de vele geheimen van de eilanden.

Je zult een plek ontdekken die getekend is door tragedie, vol excentrieke personages en opmerkelijke contrasten. Het spel nodigt je uit om je stok te verbeteren met nieuwe onderdelen en om nieuwe vaardigheden vrij te spelen. Hierdoor kun je de verborgen hoeken van de archipel verkennen en het opnemen tegen ongelooflijke wezens.

Met de Hand Gemaakt tot in het Kleinste Detail

The Eternal Life of Goldman is het resultaat van jarenlang toewijding van een team dat net zoveel van tekenfilms, strips en games houdt als jij. Het doel was om een verbluffend mooie, compromisloze 2D-game te creëren, waardoor ze teruggingen naar de roots van het genre. De ontwikkelaars kozen ervoor om het moeilijkste pad te volgen: alles is met de hand getekend, ingekleurd en geanimeerd met klassieke frame-voor-frame technieken. Geen twee kamers of landschappen zijn hetzelfde, elk detail is met zorg en precisie uitgevoerd. We willen dat je je weer verwondert zoals je deed bij je eerste 16-bits platformgame.

Een Topper in het Genre

In plaats van vast te houden aan clichés en formules, zet The Eternal Life of Goldman het genre op zijn kop. Deze game bevat alles wat je leuk vindt aan zijwaarts scrollende games, met elementen van verschillende stijlen, trends en tijdperken. Het vermijdt alle frustraties die vaak aanwezig zijn in andere spellen, en biedt een ervaring die zowel uitdagend als bevredigend is.

Het is een uitdagende platformgame die precisie vereist, zonder dat je vastloopt in het leren van exacte volgordes van acties. De sleutel tot succes is improvisatie en vindingrijkheid. Dit spel moedigt verkenning aan en zorgt ervoor dat je altijd iets interessants kunt doen. Je hoeft nooit verward terug te keren nadat je een nieuwe vaardigheid of artefact hebt ontdekt; je zult altijd beloond worden voor je ontdekkingsreis.

Tot slot is The Eternal Life of Goldman een game die gekenmerkt wordt door complexe scènes, sterke personages en een gelaagd verhaal. Maar ondanks deze diepgang verzandt het nooit in geveinsde pretentie. Het avontuur neemt je mee op een reis die je de adem beneemt en je hart breekt. Deze game is een must-play voor iedere gamer die op zoek is naar een unieke en meeslepende ervaring.