The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition - €54.99

Korting €5
EAN: 0883929722730
Reviewscore: 3.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €59.99 €54.99
The Witcher 3 Wild Hunt Complete Edition - Nintendo Switch

The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition is een van de meest geprezen RPG's van deze generatie. Dit meesterwerk heeft meer dan 250 Game of the Year-awards gewonnen en biedt een adembenemend avontuur in een uitgestrekte, open wereld, geplaatst in een duister fantasy-universum. In deze game ben jij Geralt van Rivia, een professionele monsterjager, die met al zijn vaardigheden het onbekende tegemoet treedt.

Geralt beschikt over een scala aan krachtige hulpmiddelen, zoals vlijmscherpe zwaarden, dodelijke brouwsels, onzichtbare kruisbogen en krachtige vechtmagie. Jouw missie is om het Child of Prophecy te vinden, een mysterieus levend wapen dat de kracht heeft om de wereld te veranderen. Dit avontuur, dat zich afspeelt op een continent dat wordt geteisterd door oorlog en monsters, biedt spelers de vrijheid om de wereld te ontdekken zoals zij dat willen.

Inhoud van de Complete Edition
De Complete Edition bevat het originele spel, evenals de uitgebreide uitbreidingen Hearts of Stone en Blood and Wine, en in totaal 16 DLC's. Dit maakt het de perfecte gelegenheid om deze epische wereld voor de eerste keer te verkennen of om het avontuur opnieuw te beleven, waar je ook bent!

Een bruisende open wereld om te verkennen
De wereld van The Witcher nodigt uit tot ontdekking. Verken de luxe en soms verdorven stad Novigrad, ervaar de ijzige winden van de Skellige-eilanden, en trotseer de duistere krachten van het verlaten, verwoeste niemandsland. Of het nu zeilen op de open zee, duiken naar lang verloren artefacten of galopperen op de rug van je rijdier is, deze wereld biedt grenzeloze mogelijkheden.

Een ongeëvenaard verhaal met meer dan 150 uur aan gameplay
Met meer dan 100 uur aan gameplay in het hoofdspel en extra missies, plus nog eens 50 uur aan aanvullende content, combineert The Witcher 3: Wild Hunt de intense, door plot aangedreven aantrekkingskracht van traditionele RPG's met de keuzevrijheid van open wereldgames. Jouw keuzes zullen niet alleen de verhaallijn beïnvloeden, maar ook de personages en de wereld om je heen. Ervaar de gevolgen van je acties en ontdek verschillende eindes die perfect passen bij jouw speelstijl.

Speel nu op de Nintendo Switch - Thuis en Onderweg
De Complete Edition is speciaal ontwikkeld voor de Nintendo Switch, waardoor je kunt genieten van deze ongelooflijke ervaring, waar je ook bent. De graphics zijn aangepast om optimaal gebruik te maken van het potentieel van de Switch, wat zorgt voor een meeslepende ervaring zowel thuis als onderweg.

Kortom, The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition is een essentieel onderdeel van de moderne gamingcultuur. Of je nu een doorgewinterde RPG-veteraan bent of nieuw bent in de wereld van Geralt van Rivia, deze game biedt een avontuur dat je niet wilt missen!