Tokyo Xanadu eX+ - €54.99

Genre: RPG
EAN: 5060941717417
Reviewscore: 5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €55.99 €54.99
Tokyo Xanadu eX+ - Nintendo Switch

Tokyo Xanadu eX+ is een meeslepende action-RPG die je meeneemt op een spannende reis door een post-apocalyptisch Tokio. Tien jaar geleden werd de stad verwoest door een kolossale aardbeving, die het leven van de inwoners voor altijd veranderde. Sindsdien is Tokio herbouwd, maar achter de façade van de vernieuwde metropool schuilt een duister geheim dat het spel spannend en intrigerend maakt.

De aardbeving was niet zomaar een natuurramp; het was het resultaat van de opkomst van een sinistere schaduwwereld die bekend staat als de Eclipse. In deze wereld dreigen legioenen van schaduwmonsters de vrede te verstoren, en jij, als speler, moet er alles aan doen om hen te stoppen en de veiligheid van Tokio te waarborgen.

De eX+ versie van Tokyo Xanadu biedt niet alleen de originele gameplay, maar bevat ook alle DLC's die zijn uitgebracht, samen met een vernieuwde lokalisatie voor het verhaal. Hierdoor kunnen spelers genieten van een rijkere en boeiendere ervaring.

Nieuwe Scenario's: Een van de grootste pluspunten van Tokyo Xanadu eX+ is de toevoeging van unieke verhalen over de Wielders, die niet in het hoofdverhaal voorkomen. Na het voltooien van de hoofdverhaallijn krijg je toegang tot volledig nieuwe missies die je avontuur verder uitbreiden.

Nieuwe Speelbare Personages: Het spel introduceert ook nieuwe speelbare personages, waaronder de mysterieuze ridder White Shroud. Met ongeëvenaarde kracht en de krachten van het licht kun je de gemene monsters en uitdagende bazen die je tegenkomt verslaan. Daarnaast zijn er nieuwe kerkers toegevoegd, vol met woeste monstertypes en gigantische bazen die je dapperheid op de proef stellen.

Nieuwe Spelmodi: Voor de competitieve spelers zijn er ook nieuwe spelmodi, zoals Time Attack en Boss Rush. In de Time Attack modus moet je verschillende bazen zo snel mogelijk verslaan, terwijl je in de Boss Rush-modus één voor één tegen elke baas vecht. Deze modi voegen een extra laag van uitdaging toe en zorgen ervoor dat je je vaardigheden kunt testen.

Tokyo Xanadu eX+ is niet alleen een geweldige RPG, maar biedt ook een intrigerend verhaal dat spelers lang zal bijblijven. Met de combinatie van boeiende gameplay, interessante personages en een mysterieuze setting, is het een titel die je niet mag missen als je van actievolle game-ervaringen houdt. Duik in de wereld van Tokyo Xanadu eX+ en ontdek de geheimen die deze stad te bieden heeft!