Touhou Genso Wanderer Foresight Limited Edition | Nintendo Switch

Touhou Genso Wanderer Foresight Limited Edition - €119.99

EAN: 4595643027171
Reviewscore: 4.2 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €120.99 €119.99
Touhou Genso Wanderer Foresight Limited Edition - Nintendo Switch

Touhou Genso Wanderer Foresight Limited Edition is een spannende nieuwe toevoeging aan de populaire Genso Wanderer-serie, een dungeon-crawler RPG die zich afspeelt in de betoverende wereld van het Touhou Project. Deze Limited Edition bevat een aantal geweldige extra's die elke fan zal waarderen:

• Touhou Genso Wanderer Foresight
  • Speciale omdoos
  • Originele Soundtrack (CD)
  • Artbook (formaat: A5, ongeveer 36 pagina’s)
  • Acrylic Standee (ongeveer 21*15 cm)
  • Skin DLC (2 stuks)

Touhou Genso Wanderer Foresight is een door fans gemaakt spel, geïnspireerd door het legendarische doujin-spel Touhou Project, gemaakt door Team Shanghai Alice. Deze game biedt spelers een unieke ervaring waarbij de indeling van dungeons en de items die je tegenkomt elke keer veranderd als je speelt, waardoor het avontuur altijd fris en uitdagend blijft.

Verhaal

In Touhou Genso Wanderer Foresight begint het verhaal op een mysterieus moment. Na een verloren gevecht ontwaakt Reimu Hakurei in het Hakurei-heiligdom zonder zich iets te herinneren van de gebeurtenissen die voorafgingen aan haar flauwvallen. Samen met haar goede vriendin Marisa Kirisame gaat ze op pad om verschillende incidenten te onderzoeken en op te lossen. Elk incident brengt nieuwe uitdagingen met zich mee, en Reimu moet haar vaardigheden gebruiken om Gensokyo te redden!

Gameplay

De game introduceert interessante leveling- en reismechanismen. Verlies je een gevecht en keer je terug naar het Hakurei-heiligdom? Geen zorgen! Je behoudt je items en huidige niveau in de kerkers, wat de spelervaring aantrekkelijk maakt. Daarnaast is het mogelijk om snel te reizen naar plaatsen die je al eerder hebt bezocht, waardoor je sneller kan inspelen op nieuwe uitdagingen.

Reimu wordt sterker naarmate je verder komt in de game. Door het oplossen van incidenten en het helpen van inwoners van Human Village, verzamelt ze 'borden' die haar basisstatistieken verbeteren. Ontmoet de kleurrijke inwoners van Gensokyo en maak gebruik van hun unieke vaardigheden om het spel te bevorderen.

Nieuwe Illustraties en Personages

Een van de hoogtepunten van deze editie is de vernieuwing van de personages. Bijna elk personage krijgt nieuwe illustraties en ontwerpen, wat zorgt voor een frisse look en feel in het spel. Met een diversiteit aan wapens en pantser die allemaal nieuw zijn getekend, kunnen spelers de vaardigheden en mogelijkheden van elk item ontdekken terwijl ze door de uitdagende kerkers navigeren.

Als je een fan bent van dungeon-crawler RPG's en de rijke wereld van het Touhou-universum, dan is Touhou Genso Wanderer Foresight Limited Edition een must-have voor je collectie! Bereid je voor