Genre: Platform Game
EAN: NDG7517331840
Reviewscore: 3.8 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €40.99 €39.99
Ufouria: The Saga 2 - Nintendo Switch

Ontdek de wereld van Ufouria: The Saga 2

Stap binnen in de unieke en gekke wereld van SUNSOFT's Ufouria: The Saga 2, een op verkenning gebaseerde side-scrolling game die spelers meeneemt op een onvergetelijk avontuur. Dit spel is een levendige remake van het originele Ufouria en biedt een stijlvolle twist met zijn zachte viltachtige kunststijl die je betovert en je dorst naar avontuur lessen.

Een authentieke evolutie van de originele 'Ufouria'!
Zet je schrap voor een explosieve ervaring terwijl je door de fluffy viltwerk recreatie van de wereld van Ufouria raast. Je vertrouwde bemanning uit het originele spel komt terug, maar dit avontuur is ook toegankelijk voor nieuwkomers die willen genieten van de creatieve magie die dit spel biedt. De speelse en kleurrijke esthetiek zal je zeker aanspreken, ongeacht je ervaringsniveau.

Beleef een avontuur in de met liefde gecreëerde, gekke wereld van Ufouria!
Herkenbare personages en levels uit het origineel zijn terug, maar nu in een handgemaakt viltwerk jasje. De iron bead artwork is een prachtig eerbetoon aan de nostalgische gepixelde look van het origineel. Vergelijk en contrasteer de elementen als je Ufouria eerder hebt gespeeld, en laat je verassen door de nieuwe details die deze remake te bieden heeft.

Elke keer dat je speelt, een ander parcours!
Een van de meest opwindende aspecten van Ufouria: The Saga 2 is de willekeurige verandering van levels. Elke keer dat je het spel opstart, worden de verschillende omgevingen opnieuw gerangschikt, wat zorgt voor een unieke uitdaging en avontuur. Nieuwe personages zullen zich bij je crew voegen, waardoor je toegang krijgt tot gebieden die je eerder niet kon bereiken. Dit betekent dat je zelfs geheime zones kunt ontdekken die totaal niet in het oorspronkelijke spel aanwezig waren!

Popoons zijn nu een superkrachtig schoonmaakmiddel!
Een nieuwe bedreiging heeft zijn weg gevonden naar de wereld van Ufouria: de icky Bumyon! Deze lastige vijand plakt aan alles en iedereen en vormt een behoorlijke uitdaging. Gelukkig zijn Hebe en zijn crew uitgerust met de Popoons, die perfect zijn om de Bumyons die de planeet verontreinigen op te ruimen. Ga de strijd aan met deze nieuwe vijand en verijdel de kwade plannen van de Utsujin terwijl je de planeet redt!

Dus waar wacht je nog op? Dompel jezelf onder in de vreugdevol gemaakte wereld van Ufouria: The Saga 2 en bereid je voor op een avontuur vol verwondering, creativiteit en eindeloze uitdagingen!