Korting €11.99
Genre: Strategy
EAN: 5056208804839
Reviewscore: 3.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
Wargroove Deluxe Edition - Nintendo Switch

Wargroove Deluxe Edition is een boeiende turn-based strategiegame voor de Nintendo Switch, die een unieke mix biedt van tactiek, strategisch denken en avontuur. Deze game is toegankelijk voor zowel beginners als ervaren spelers en is ideaal voor iedereen die houdt van spannende gevechten en strategische uitdagingen. In Wargroove kan je lokaal of online strijden met één tot vier spelers, wat voor eindeloze variatie en competitie zorgt.

In dit kleurrijke strijdtoneel zullen spelers de rol aannemen van een Commander en hun eigen leger aansteken. Wargroove is ontworpen om niet alleen vermakelijk te zijn, maar ook om diepgaande spelmechanieken te integreren die de spelers stimuleren om strategisch te denken. De game is zo laagdrempelig dat je eenvoudig het spel kunt oppakken, maar de complexiteit maakt het ook uitdagend naarmate je verder komt.

Kenmerken van Wargroove

• Kies uit meer dan twaalf verschillende Commanders uit vier unieke oorlogvoerende groeperingen: Cherrystone Kingdom, Heavensong Empire, Felheim Legion en Floran Tribes.
  • Maak strategisch gebruik van de unieke groove-vaardigheden van je Commander om de uitkomst van de strijd te beïnvloeden.
  • Doorloop de campaignstand en ontdek de fascinerende verhalen en motivaties achter elke factie.
  • Daag vrienden uit in zowel lokale als online multiplayergevechten waarbij je zelf de regels kunt bepalen.
  • Bouw je eigen slagvelden met behulp van gebruiksvriendelijke kaarten- en missie-editors.

Kies je Commander

De Commanders vormen de ziel van Wargroove. Elk personage heeft zijn eigen sterke punten, motivatie en persoonlijkheid, wat het speelplezier verhoogt. Ze zijn niet alleen avatars in de game, maar ook krachtige eenheden die beslist kunnen bijdragen aan de overwinning. Wees echter gewaarschuwd: als je Commander wordt verslagen, verliest je ook de strijd!

Groovy gevechten!

Wargroove introduceert een innovatieve manier van vechten met de groove-mechaniek. Iedere Commander beschikt over een speciale grove-move die je kunt activeren zodra je meter op 100% staat. Dit kan een cruciaal moment zijn in de strijd. Mericia van het Cherrystone Kingdom kan bijvoorbeeld haar eenheden genezen, terwijl Valder van het Felheim Legion de ondoden kan oproepen om aanvullende troepen te versterken.

Creëer je eigen avontuur!

Met de krachtige editors in Wargroove kun je jouw eigen scenario's en levels ontwerpen. Dit opent een wereld van mogelijkheden, waaronder het creëren van missies, wendingen in het verhaal en verborgen geheimen. Dit alles zonder extra hulpmiddelen of mods, wat de toegankelijkheid verder vergroot.

Weer of geen weer!

De dynamische weersystemen in Wargroove voegen een extra laag strategisch