Asterix & Obelix: Slap Them All! 2 - €28.00

Korting €11.99
EAN: 3701529501562
Reviewscore: 3.8 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
Asterix & Obelix: Slap Them All! 2 - PlayStation 5

Asterix & Obelix: Slap Them All! 2 is een spannende vervolg op de populaire side-scrolling beat ’em up, geïnspireerd door de geliefde stripboeken van René Goscinny en Albert Uderzo. Dit spel neemt je mee op een avontuur vol actie, humor en natuurlijk veel typische Asterix-sociëteit. Dit keer wordt het rustige leven van Asterix, Obelix en hun dorpsgenoten verstoord door de komst van Justforkix, die hen vraagt om hulp.

De verhaallijn begint wanneer Justforkix onthult dat zijn vader, Doublehelix, ten onrechte is opgesloten vanwege het stelen van de Lutetia Eagle, een duur en belangrijk embleem dat toebehoort aan de Romeinse legioenen. Asterix, altijd bereid om te helpen, gaat samen met Obelix de uitdaging aan om de onschuld van Doublehelix te bewijzen. Ze reizen naar Lutèce, waar ze verder onderzoek doen en meer ontdekken over de geheimen en intriges die de stad te bieden heeft.

Tijdens hun avontuur verkennen de helden een verscheidenheid aan locaties, waaronder vergeten ruïnes in een mysterieus bos en het grootste Romeinse kamp dat ooit is gebouwd. Iedere locatie is zorgvuldig ontworpen en biedt unieke omgevingen vol gevaarlijke vijanden en verrassingen. Het spel zit boordevol geanimeerde scènes die het verhaal levendig maken en de charme van de originele strips naar voren brengen.

Verbeterde gevechtservaringen

Een van de meest opwindende toevoegingen aan Slap Them All! 2 is de verbeterde gevechtservaring. Spelers kunnen nu tegen een breed scala aan nieuwe vijanden en bazen vechten, wat de uitdaging en het plezier verhoogt. Met dynamischere en vloeiendere gevechten, kunnen Asterix en Obelix hun unieke aanvallen 'opladen' en gebruikmaken van krachtige Fury-modi en verwoestende Ultimate-aanvallen.

Bovendien kunnen ze nu elementen in de omgeving gebruiken om zich een weg te vechten. Denk aan het vernietigen van obstakels of het gooien van vaten en menhirs naar vijanden – dit voegt een extra laag van strategie toe aan de gevechten.

Belangrijkste Kenmerken

• Nieuwe vijanden en bazen om tegen te vechten.
  • De mogelijkheid om elementen van de omgeving te vernietigen.
  • Ontdek iconische locaties en personages uit de strips.
  • Speel samen met vriend(in) in de lokale co-op modus.

Of je nu een fan bent van de Asterix-strips of gewoon op zoek bent naar een leuk en vermakelijk co-op spel, Asterix & Obelix: Slap Them All! 2 biedt een uitmuntende mix van actie, humor en nostalgie. Bereid je voor om te lachen, te vechten en je te laten onderdompelen in de wereld van Asterix en Obelix!