Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites (Limited Run Games) - €44.00

Korting €10.99
EAN: NDG3022856051
Reviewscore: 3.8 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €54.99 €44.00
Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites (Limited Run Games) - PlayStation 5

Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites is een remaster van de klassieke 2D hack 'n slash-platformgame die oorspronkelijk in 2011 werd uitgebracht door WayForward. Deze vernieuwde versie is nu beschikbaar via Limited Run Games en biedt gamers de kans om opnieuw het bloedige avontuur van Rayne te beleven met verbeterde graphics en nieuwe functies. In dit spel wordt Rayne opgeroepen door de Brimstone Society voor een laatste missie die haar rechtstreeks in de schaduw van haar eigen vader, Kagan, leidt. Dit belooft een spannende en zenuwslopende ervaring te worden voor zowel nieuwe als terugkerende spelers.

In Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites moet Rayne een groep soldaten leiden naar een gigantisch ondergronds kasteel. Deze soldaten blijken echter niet opgewassen tegen de bovennatuurlijke krachten van Kagan, wat Rayne dwingt om zelf de strijd aan te gaan. Spelers moeten door uitdagende niveaus navigeren, vol gruwelijke vijanden, dodelijke vallen en lastige platformsecties, en daarbij uiteindelijk de confrontatie aangaan met de vreselijke bazen die het spel rijk is. De grote vraag is: zal Rayne het huis schoon kunnen maken, of vindt ze zichzelf zes voet onder de grond?

KENMERKEN VAN HET SPEL

• Gloednieuwe stemacties: De originele BloodRayne-castleden, Laura Bailey (Rayne) en Troy Baker (Kagan), zijn terug om de personages opnieuw tot leven te brengen, samen met andere talentvolle stemacteurs zoals Todd Haberkorn en Patrick Seitz. Deze nieuwe stemacties geven diepte en karakter aan het verhaal.
  • Verbeterde beeldkwaliteit: Met scherpere beelden en verbeterde graphics biedt Fresh Bites de ultieme BloodRayne Betrayalervaring. De visuele upgrades maken het spel niet alleen leuker om te spelen, maar ook om naar te kijken.
  • Nieuwe moeilijkheidsopties: Biedt spelers meerdere moeilijkheidsgraden aan, zodat iedereen kan genieten van de game. Spelers kunnen kiezen voor een uitgebalanceerde ervaring die is afgestemd op plezier en uitdaging, of ze kunnen de originele, uitdagende moeilijkheidsgraad proberen voor een echte test van vaardigheden.

Al met al is Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites een hommage aan de iconische BloodRayne-franchise, verrijkt met moderne verbeteringen die het spel toegankelijk maken voor een nieuw publiek. Of je nu een doorgewinterde fan bent of een nieuwe speler die de wereld van Rayne wil ontdekken, deze game biedt een boeiende mix van actie, avontuur en bovenal, bloedige plezier!