Korting €6.99
Genre: Adventure
EAN: 5060522099598
Reviewscore: 4.6 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €34.99 €28.00
Broken Pieces - PlayStation 5

Broken Pieces is een boeiende actievolle onderzoeks- en avontuurlijke videogame die je meeneemt naar de mysterieuze en sfeervolle wereld van Saint-Exil, een fictieve regio die sterk doet denken aan het prachtige Bretagne in Frankrijk. Ontwikkeld door het kleine, maar getalenteerde team van Elseware Experience, is dit de eerste game van deze Franse studio, en ze hebben het goed voor elkaar.

In Broken Pieces neem je de rol aan van Elise, een dappere vrouw van in de dertig die samen met haar verloofde besloot het drukke stadsleven achter zich te laten om hun dromen waar te maken aan de Franse kust. Wat begon als een nieuw avontuur verandert al snel in een spookachtig en intrigerend verhaal, wanneer Elise alleen komt te staan na een onverklaarbaar paranormaal fenomeen. Ze bevindt zich in een wereld waar de tijd lijkt stil te staan, en ze wordt omringd door vreemde verschijnselen en een duistere sfeer die doet denken aan de koude oorlog.

Je avontuur begint in het verlaten dorp Saint-Exil, een plek die gevuld is met geheimen, rituelen, en de schaduwen van een cultus die het gebied doordrenkt. De mysterieuze vuurtoren aan de kust roept vragen op, en het is aan jou om het mysterie achter deze plek te ontrafelen. Je zult uitgebreide omgevingen verkennen, puzzels oplossen, en meer leren over de geschiedenis van Saint-Exil terwijl je de verbindingen tussen de bewoners, de cultus en de overkoepelende mystiek probeert te begrijpen.

• Mysterie en verkenning: De wereld van Broken Pieces is rijk aan details en verhalen die wacht om ontdekt te worden. Verken het dorp en zijn omgeving om verborgen aanwijzingen te vinden die je helpen in je zoektocht.
  • Puzzels en interactie: Het spel bevat een verscheidenheid aan uitdagende puzzels die je logisch denken en creativiteit op de proef stellen. Elk opgelost raadsel brengt je dichter bij het onthullen van de geheimen van Saint-Exil.
  • Paranormale elementen: De aanwezigheid van onverklaarbare fenomenen maakt het spel extra spannend. Wees voorbereid op onverwachte wendingen en duistere gebeurtenissen die het verhaal nog intrigerender maken.

De graphics van Broken Pieces zijn prachtig en dragen bij aan de sfeervolle ambiance van de game. Met zijn artistieke stijl en de gedetailleerde omgevingen voelt het alsof je zelf door een spannend verhaal wandelt, vol met mysterie en magie. De soundtrack is zorgvuldig samengesteld en voegt een extra laag van emotie toe aan de gameplay.

Al met al is Broken Pieces een aanrader voor fans van avontuurlijke games en mysteries. Het verhaal van Elise en haar strijd tegen de onbekenden is niet alleen meeslepend, maar ook een ervaring die je niet snel zult vergeten. Verken de wonderen en verschrikkingen van Saint-Exil en ontdek de waarheden die verborgen liggen in de schaduw van de vuurtoren.

Dus als je op zoek bent naar een diepgaand verhaal met intrigerende plots en uitdagende gameplay, dan is Broken Pieces zeker een spel