Korting €41.99
Genre: Shooter
EAN: 5030917297038
Reviewscore: 3.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €79.99 €38.00
Call of Duty Modern Warfare II - PlayStation 5

Welkom in het nieuwe tijdperk van Call of Duty®: Modern Warfare® II! Deze sequel op de succesvolle reboot van 2019, Modern Warfare®, neemt spelers mee terug naar de intense en meeslepende wereld van Task Force 141. Met de terugkeer van iconische personages zoals kapitein John Price, John 'Soap' MacTavish, sergeant Kyle 'Gaz' Garrick en de mysterieuze Simon 'Ghost' Riley, staat een avontuur vol actie en strategie op je te wachten.

Wat Kun Je Verwachten?
In Modern Warfare II krijgen spelers de kans om de reden achter de legendarische status van Task Force 141 te ontdekken. Van kleinschalige infiltratietactieken tot intense undercover missies, je zult een breed scala aan nieuwe wapens, voertuigen en uitrusting gebruiken om vijandelijke troepen te overwinnen. Maak je klaar om de strijd aan te gaan op zee, vijanden onder water te besluipen, een goed verdedigde basis binnen te vallen en cruciale bondgenoten te bevrijden uit een geheime locatie in de bergen.

Adembenemende Graphics en Gameplay
Infinity Ward heeft zich ingezet om een next-gen ervaring te creëren die de lat voor de franchise nog hoger legt. Dankzij verbeterde rendering- en fotogrammetrie-technologie, samen met een vernieuwd en geavanceerd AI-systeem, voelt de gameplay aan als nog nooit tevoren. Het nieuwe wapenarsenaalsysteem biedt een ongekende aanpassingsmogelijkheden, waardoor spelers hun speelstijl kunnen afstemmen op hun persoonlijke voorkeuren.

Inhoud en Multiplayer
Vanaf de lancering biedt Modern Warfare II een indrukwekkende hoeveelheid content. Vorm een team en sluit je aan bij de TF141 in een epische singleplayer-campagne die je naar locaties over de hele wereld brengt. Neem deel aan spannende multiplayer-gevechten met nieuwe maps en innovatieve spelmodi. Daarnaast is er een geavanceerd, verhaalgedreven Special Operations game-type beschikbaar voor coöperatief spel.

Warzone™ en Toekomstige Inhoud
Verder sluit Modern Warfare II aan op de nieuwe Warzone™-ervaring die later dit jaar wordt uitgebracht. Dit betekent een evolutie van de Battle Pass met een volledig nieuwe speelruimte en sandbox-modus. Bereid je voor op een schema vol gratis content na de lancering, wat zorgt voor een dynamische gameplay-ervaring met nieuwe maps, game modes, seizoensevenementen en community-activiteiten.

Conclusie
Kortom, Call of Duty: Modern Warfare II belooft een van de meest meeslepende en geavanceerde games in de franchise te worden. Met adembenemende graphics, een diepgaand verhaal en een overvloed aan multiplayer-opties, is dit een game die je niet wilt missen. Blijf op de hoogte van alle nieuws en updates, en bereid je voor op de strijd!

Blijf koel, gamer!