Company of Heroes 3 - Metalcase Edition - €29.99

Genre: Strategy
EAN: 5055277049639
Reviewscore: 4 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €29.99 €29.99
Company of Heroes 3 - Metalcase Edition - PlayStation 5

Company of Heroes 3 - Metalcase Edition is een spannende toevoeging aan de iconische serie die bekend staat om zijn diepgaande tactische gameplay en meeslepende oorlogsscènes. Met deze editie kunnen spelers niet alleen genieten van de revolutionaire gameplay, maar ook van een prachtig ontworpen metalen behuizing die hun passie voor games weerspiegelt.

Met Company of Heroes 3 dompel je jezelf onder in een explosieve mix van actie, tactiek en strategie. Deze game biedt een geheel nieuw oorlogstoneel dat zich uitstrekt over diverse en uitdagende omgevingen. Verwacht intense gevechten met nieuwe facties en internationale gevechtsgroepen die een compleet nieuwe dimensie aan de gameplay toevoegen. Met de dynamische 'Campaign Map' kun je verder gaan dan het slagveld zelf, specifieker vitale bevoorradingslijnen opzetten en inlichtingennetwerken in kaart brengen. Dit zorgt ervoor dat geen twee campagnes ooit hetzelfde zullen zijn.

VEELGEPREZEN TACTISCHE GAMEPLAY IS BETER DAN OOIT.

De basisgameplay van Company of Heroes is nu ook toegankelijk op console. Spelers winnen niet enkel door brute kracht, maar door strategisch inzicht en slim spel. De klassieke mechanismen zijn verbeterd met nieuwe systemen voor dekking, flankering en gecombineerde wapens, waardoor de gameplay nog uitdagender en strategischer wordt. Innovatieve talloze gevechtsmechanismen zoals breaching en verticality-tactieken worden geïntroduceerd, die zelfs veteraan spelers zullen verrassen.

ZORGVULDIG OMGEZET NAAR CONSOLE

Company of Heroes 3 is speciaal ontwikkeld voor consoles zoals de PlayStation 5 en Xbox Series S en X. De gebruikersinterface is aangepast voor een optimale ervaring en het biedt volledige controllerondersteuning. Door de zorgvuldige implementatie van de controllerbesturing voel je een ongekende precisie bij het invoeren van bewegingen. De vernieuwde gebruikersinterface houdt rekening met de indeling van de knoppen en zorgt voor een vlotte en begrijpelijke navigatie.

SPEEL OP JE EIGEN TEMPO

Een van de opwindendste nieuwe kenmerken van Company of Heroes 3 is de dynamische campagnekaartmechaniek. Dit biedt een herspeelbare campagne-ervaring waarin spelers hun langetermijnstrategieën kunnen plannen en kiezen uit ongekende opties. Met de 'Full Tactical Pause' functie kun je de actie bevriezen, je volgende zetten doordacht plannen en de ontwikkeling van je strategie in real-time observeren. Dit stelt iedere speler in staat een ware tacticus te worden.

FILMISCHE MILITAIRE ACTIE TILT ZOWEL DE GAMEPLAY ALS DE BEELDEN NAAR NIEUWE HOOGTEN

De nieuwe oorlogsgebieden bieden een prachtig decor met kleurrijke en gedetailleerde kaarten. Van winderige mediterrane bergpassen tot de barre Noord-Afrikaanse woestijnen en schilderachtige kustlijnen, de omgevingen zijn zowel visueel verbluffend als strategisch uitdagend. Verken de intense verhalen van de strijd in Noord-Afrika en het Italiaanse schiereiland, waarbij je inzicht krijgt in de bijzondere rol van Italiaanse partizanen.

Met de Metal