Korting €6.99
Genre: Platform Game
EAN: 5060264378135
Reviewscore: 4.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €44.99 €38.00
Dead Cells - Return to Castlevania Edition - PlayStation 5

Dead Cells - Return to Castlevania Edition is een spannende uitbreiding van de populaire roguelite game Dead Cells. Dit actie-platformspel, geïnspireerd door metroidvania-elementen, heeft gamers over de hele wereld weten te boeien met zijn unieke gameplay en uitdagende gevechtsmechanismen. Met de toevoeging van de Return to Castlevania DLC, kunnen spelers zich nu onderdompelen in de iconische wereld van Castlevania en samen werken met legendarische karakters zoals Richter Belmont en Alucard.

In Dead Cells verken je een uitgestrekt en steeds veranderend kasteel, terwijl je je een weg baant langs uitdagende bewakers in 2D souls-lite-gevechten. De alom bekende cyclus van 'Dood, sterf, leer, herhaal' zorgt ervoor dat elke playthrough uniek is, waardoor de speler steeds weer nieuwe strategieën en tactieken moet bedenken. Er zijn geen controleposten in het spel, wat de spanning en uitdaging alleen maar vergroot.

Met de Return to Castlevania DLC krijg je de kans om de schimmige gangen van Dracula's kasteel te verkennen. Samen met Richter Belmont en Alucard moet je door hordes monsters vechten en uiteindelijk de troonzaal van de Dark Lord bereiken. De toevoeging van iconische Castlevania-wapens zorgt voor een verfrissende gameplay-ervaring, waarbij je alles kunt gebruiken, van speren en zwaarden tot magische spreuken en schilden.

• Alle DLC inbegrepen: De Return to Castlevania Edition bevat alle vier de originele Dead Cells DLC's, waardoor je toegang hebt tot late-game content en een gloednieuw pad om te volgen.
  • Exclusieve retro omkeerbare hoes: Een mooie toevoeging voor verzamelaars en fans van retro gaming.
  • Groot aantal niveaus: Het basisspel bevat 17 niveaus en 5 eindbazen, wat zorgt voor een uitgebreide gameplay-ervaring.
  • Diversiteit aan wapens en vaardigheden: Met zo'n 150 verschillende wapens en vaardigheden, van braadpannen tot huisdieren, biedt het spel eindeloze mogelijkheden voor strategisch vechten.

Dead Cells is meer dan alleen een spel; het is een ervaring die je steeds weer terug laat komen voor meer. Met regelmatige gratis inhoudsupdates blijft het spel fris en uitdagend. Dus, als je nog niet bent ondergedompeld in de wereld van Dead Cells en de Return to Castlevania DLC, is dit het perfecte moment om dat te doen. Bereid je voor om te sterven, te leren en opnieuw te vechten in deze epische mix van roguelite en metroidvania gameplay!