Korting €11.99
Genre: Adventure
EAN: 4251809540495
Reviewscore: 4.6 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €29.99 €18.00
Dinosaurs: Mission Dino Camp - PlayStation 5

Dinosaurs: Mission Dino Camp is een opwindende en avontuurlijke videogame die jonge spelers meeneemt in de wondere wereld van dinosaurussen. In deze game kruip je in de huid van de jonge held Jack en ga je op avontuur in de uitgestrekte Amazone. De game biedt een open wereld vol prachtige uitzichten, magnifieke rivieren en dichte bossen die wachten om ontdekt te worden.

Als speler heb je de vrijheid om te verkennen te voet, met een jeep of zelfs een quad. Tijdens je ontdekkingstocht kom je een scala van fascinerende dinosaurussen tegen, zoals de nieuwsgierige Cryolophosaurus, de timide Brontosaurus, de sterke Triceratops, de gepantserde Dilophosaurus, de sluwe Velociraptor en de imposante T-Rex. Elk van deze dinosaurussen brengt zijn eigen charme en unieke eigenschappen met zich mee, waardoor de spelervaring divers en spannend blijft.

Een van de belangrijkste elementen van Dinosaurs: Mission Dino Camp is de mogelijkheid om deze prehistorische wezens te redden, voeden en verzorgen. Dit zorgt niet alleen voor een leerzame ervaring, maar ook voor een emotionele band tussen de speler en de dinosaurussen. De game moedigt spelers aan om hun zorgzame en avontuurlijke kant te verkennen terwijl ze zich inzetten voor het welzijn van de dinosaurussen.

Terwijl je door de Amazone-jungle reist, ontdek je oude tempels, los je raadsels op en verken je uitdagende bergtunnels. Deze elementen voegen een extra laag van uitdaging en betrokkenheid toe aan de gameplay. Ook het navigeren door verschillende jungletracks met een jeep of quad zorgt voor een spannende ervaring. En voor de avontuurlijke spelers onder ons is er zelfs de optie om in een helikopter te vliegen!

Kenmerken van Dinosaurs: Mission Dino Camp:

• Verken de open wereld van de Amazone-jungle.
  • Ontdek verschillende dino's, waaronder: de T-Rex, Brontosaurus, Velociraptor, Triceratops en meer!
  • Red, voer en verzorg verschillende dinosaurussen.
  • Race op en naast jungletracks in jeeps, op quads of in helikopters.
  • Gebaseerd op de populaire speelfiguren van schleich®.

Dinosaurs: Mission Dino Camp is niet alleen een spel, maar een ervaring die jonge gamers helpt om de wereld van dinosaurussen te begrijpen en te waarderen. Met zijn kleurrijke graphics en meeslepende gameplay, is het een must-play voor iedereen die dol is op avontuur en préhistorische wezens!