Genre:
EAN: 5030931125263
Reviewscore: 4.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €79.99 €55.00
EA Sports UFC 5 - PlayStation 5

EA Sports™ UFC® 5: De Ultieme MMA Ervaring

EA Sports™ UFC® 5 is de nieuwste toevoeging aan de populaire UFC-videogameserie. Het spel biedt een ongeëvenaarde realisme en intense gameplay-ervaring die iedere vechtliefhebber zal aanspreken. Met de geavanceerde Frostbite™-engine zijn je favoriete vechters nu levensechter dan ooit, waardoor hun opkomst in de Octagon voelt als een spectaculair PPV-hoofdevenement.

Real Impact System

Wat maakt een MMA-gevecht echt? Het is de inzet, de techniek, en het drama. Met het Real Impact System worden deze elementen tot leven gebracht. Spelers ervaren nu de echte gevolgen van hun aanvallen met een gedetailleerd verwondingssysteem dat meer dan 64.000 mogelijke combinaties van gezichtsverwondingen biedt. Verwondingen, zoals snijwonden en blauwe plekken, ontstaan op nauwkeurige locaties afhankelijk van de schade die je toebrengt en incasseert.

Moet je je tegenstander verwonden? Een snee op het voorhoofd kan bijvoorbeeld het zicht van je tegenstander belemmeren, met als gevolg dat ze minder goed kunnen verdedigen. Als je hun ademhaling verstoort door hun neus te breken, vermindert dat hun vermogen om stamina terug te winnen. Dit systeem biedt strategische mogelijkheden die het spel naar een hoger niveau tillen.

Artscontroles en Onderbrekingen

Een van de meest indrukwekkende aspecten van UFC 5 is de mogelijkheid voor scheidsrechters om te interveniëren bij aanzienlijke verwondingen. Als jouw vechter een gebroken neus of een gezwollen oog oploopt, kan de scheidsrechter de actie onderbreken en de arts aanroepen. Dit voegt een extra laag van strategie en realisme toe aan de gameplay, omdat je continu moet overwegen hoe je verwondingen veilig kunt beheren.

Nieuwe Aanvallen en Reacties op Rake Klappen

Met gloednieuwe animaties voor ground and pound ellebogen, draaiende aanvallen en een breed scala aan stoten en trappen, evolueert de strijd in UFC 5. Deze nieuwe aanvallen bootsen de technieken van professionele vechters na, waardoor je nieuwe manieren ontdekt om je tegenstander onder druk te zetten.

Seamless Submissions

Voor liefhebbers van grondgevechten brengt UFC 5 het nieuwe Seamless Submissions-systeem. Dit vernieuwde systeem biedt snellere animaties en elimineert onnodige minigames, waardoor de actie vloeiender en realistischer aanvoelt. Beginners kunnen gebruik maken van Grapple Assist voor hulp op de mat, terwijl gevorderde spelers kunnen genieten van meer diepgang in hun submissions.

Maandelijkse Updates en Nieuwe Inhoud

EA Sports™ UFC® 5 belooft ook continu nieuwe inhoud met maandelijkse updates. Fight Week-content en uitdagingen zijn geïnspireerd door echte UFC-evenementen, wat het spel fris houdt. Daarnaast zijn er Alter