Korting €5
EAN: 3391892031027
Reviewscore: 4.4 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €79.99 €74.99
Elden Ring Shadow of the Erdtree Edition - PlayStation 5

ELDEN RING Shadow of the Erdtree Edition: Een Nieuwe Reis Door het Land van Schaduw

ELDEN RING, de game die honderden prijzen heeft gewonnen, waaronder 'Game of the Year' bij The Game Awards en 'Ultimate Game of the Year' bij de Golden Joystick Awards, brengt een spannende uitbreiding naar de Tarnished in de Lands Between. De Shadow of the Erdtree Edition biedt spelers een unieke kans om een gloednieuw avontuur te beleven in een van de grootste en meest diepgaande RPG's tot nu toe.

Een Nieuw Verhaal

In dit mysterieuze avontuur worden gamers geleid door de Empyrean Miquella, die hen uitnodigt in het Land of Shadow. Dit is een plaats verborgen onder de schaduw van de imposante Erdtree, waar de godin Marika ooit haar eerste stappen zette. Hier ontdekken spelers de duistere geheimen die het Land of Shadow ontspruiten, terwijl ze andere avonturiers ontmoeten die, net als Miquella, hun eigen bedoelingen hebben.

Verkenning van een Vertrouwde, Maar Nieuwe Wereld

Met Shadow of the Erdtree krijgen spelers de unieke kans om een compleet nieuwe wereld te ontdekken die verschilt van de bekende Lands Between. Deze uitbreiding biedt naadloos reizen tussen uitgestrekte gebieden, waarin zowel vertrouwde als nieuwe omgevingen zijn vervlochten. Duik in diverse situaties en verken zorgvuldig ontworpen kerkers vol vijanden en verborgen schatten.

Diepere RPG-ervaring

De uitbreiding voegt een scala aan nieuwe wapens, uitrusting, magische vaardigheden en goed verborgen geheimen toe die niet te vinden zijn in de originele ELDEN RING. Spelers kunnen zich voorbereiden om te strijden tegen nieuwe vijanden en uitdagende eindbaasgevechten, waarbij ze de vrijheid hebben om hun speelstijl verder te verrijken en aan te passen. Maak gebruik van nieuwe krachten en vaardigheden om de uitdagingen die voor je liggen te overwinnen!

Shadow of the Erdtree Edition

• De ELDEN RING Shadow of the Erdtree Edition is een uitgebreide bundel die zowel de basisgame als de nieuwe uitbreiding omvat.
  • Let op: de basisgame is vereist om de uitbreiding te kunnen spelen.

*De basisgame wordt geleverd als schijf. Een enkele downloadcode voor Shadow of the Erdtree is beschikbaar voor zowel PlayStation®4 als PlayStation®5, en Xbox One en Xbox Series X|S.

Met ELDEN RING Shadow of the Erdtree Edition wordt de epische reis door een wereld vol mysterieën en uitdagingen voortgezet. Of je nu een doorgewinterde speler bent of nieuw bent in het ELDEN RING-universum, deze uitbreiding biedt een ongeëvenaarde ervaring die je niet wilt missen. Ga jij de uitdaging aan en ontdek je de waarheid die onder de schaduw van de Erdtree ligt? Het avontuur wacht!