Gangs of Sherwood - €29.99

Korting €20
EAN: 3665962021813
Reviewscore: 3.6 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €49.99 €29.99
Gangs of Sherwood - PlayStation 5

Gangs of Sherwood is een spannende coöperatieve actiegame, ontwikkeld voor een tot vier spelers, die zich afspeelt in een vernieuwde versie van de iconische wereld van Robin Hood. Deze game brengt een frisse draai aan het traditionele verhaal van de legendarische held, terwijl het de spelers uitnodigt om samen te strijden tegen de onderdrukking van het volk in Engeland.

Dankzij de magische steen der wijzen is het leger van de sheriff van Nottingham sterker dan ooit tevoren. Het volk lijdt, en het is aan jou en je vrienden om de opstand te leiden en rechtvaardigheid terug te brengen. Als spelers kunnen jullie kiezen uit vier unieke personages, namelijk Robin Hood, Marian, Friar Tuck, en Little John. Elk van deze helden heeft volledig aanpasbare speelstijlen, wat zorgt voor een dynamische spelervaring waarbij teamwork en strategie essentieel zijn.

LEID DE OPSTAND
Je avontuur begint in het betoverende Sherwood Forest, maar het stopt daar niet. Jullie zullen door verschillende omgevingen trekken, waaronder het imposante vliegende kasteel van de sheriff. In deze werelden zullen hordes vijanden op je wachten, variërend van reguliere soldaten tot immense bazen met speciale krachten die je strijdvaardigheid ernstig op de proef zullen stellen.

STEEL VAN DE RIJKEN OM UIT TE DELEN AAN DE ARMEN... EN JEZELF UIT TE RUSTEN!
In Gangs of Sherwood is niet alleen de strijd tegen de onderdrukker belangrijk; je zult ook stelen van de rijken en de buit gebruiken om je karakter te verbeteren. Verdien je geloofwaardigheid door onschuldige levens te redden en je veroveringen met het volk te delen. Deze acties stellen je in staat om nieuwe upgrades te ontgrendelen en dodelijk efficiënte combo's te creëren. Gebruik je vergaarde rijkdom bij handelaren om je uitrusting en vaardigheden verder te verbeteren, zodat je jouw vechtstijl kunt afstemmen voor nog krachtigere aanvallen.

COÖP-ACTIE VOOR MAXIMAAL VIER SPELERS
De kracht van Gangs of Sherwood ligt in de coöperatieve gameplay. Het is cruciaal dat je samenwerkt met je teamleden om effectieve strategieën te bedenken en indrukwekkende combo's uit te voeren. Kom samen in je schuilplaats om de beste aanpak voor de missies te bespreken, plan jullie aanvallen en breng die plannen tot leven op het slagveld. Teamwork is de sleutel tot succes in deze actievolle strijd tegen de tirannie.

Gangs of Sherwood biedt niet alleen een spannende en vermakelijke gameplay-ervaring, maar ook diepgaande coöperatieve elementen die gamers van alle niveaus zullen aanspreken. Dit is de perfecte gelegenheid om met vrienden samen te komen en samen de strijd aan te gaan voor recht en gerechtigheid in het geliefde Robin Hood-universum.

Dus waar wacht je nog op? Grijp je boog en sluit je aan bij de strijd! Gangs of Sherwood belooft een onvergetelijke ervaring vol actie, avontuur, en vooral, teamwork. Maak je klaar om het kwaad te bestrijden en de armen te helpen in deze meeslepende, coöperatieve actie