Horizon Forbidden West Complete Edition - €64.99

Korting €5
EAN: 711719577942
Reviewscore: 3.8 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €69.99 €64.99
Horizon Forbidden West Complete Edition - PlayStation 5

Horizon Forbidden West Complete Edition is een meeslepende actie-avonturengame ontwikkeld door Guerrilla Games, die players uitnodigt om de wondere wereld van de post-apocalyptische toekomst opnieuw te ontdekken. In deze vervolg op het veelgeprezen Horizon Zero Dawn keert protagonist Aloy terug en moet ze het grote avontuur aangaan in het Verboden Westen, een uitgestrekt en mysterieus gebied vol nieuwe uitdagingen en onbekende levensvormen.

In Horizon Forbidden West verken je een wereld die wordt gekenmerkt door haar adembenemende landschappen, van prachtige bossen tot gezonken steden en imposante bergen. De aarde verkeert in een kritieke toestand, met helse stormen en een onverzettelijke plaag die de restanten van de mensheid bedreigen. Het is aan jou, als Aloy, om de geheimen van deze nieuwe wereld te ontrafelen en de strijd aan te gaan met angstaanjagende nieuwe machines die een echte uitdaging vormen.

Trotseer een uitgestrekte open wereld
De game biedt een uitgebreide open wereld waar spelers nieuwe vijanden, rijke culturen, en kleurrijke personages kunnen ontdekken. Elk gebied is zorgvuldig ontworpen en biedt indrukwekkende visuele details, waardoor je je echt in de wereld van Aloy waant. Van de dichte bossen tot de ruïnes van vroegere beschavingen, elke locatie heeft zijn eigen unieke charme en uitdagingen.

Trotseer nieuwe gevaren
In de strijd tegen de enorme machines en hun menselijke berijders, is strategie essentieel. Je kunt wapens, uitrusting en vallen maken van de onderdelen die je verzamelt van deze machines. Elke ontmoeting is een strategische uitdaging waarin je je vaardigheden en aanpassingsvermogen op de proef wordt gesteld. Dit zorgt voor een dynamische gameplay-ervaring die je keer op keer uitdaagt.

Ontrafel verbijsterende mysteries
Naast de actie en het avontuur, biedt Horizon Forbidden West ook een diepgaand verhaal waarin je de geheimen achter de ondergang van de aarde ontdekt. Wat is er met de wereld gebeurd en hoe kun je de balans herstellen? Aloy zal oude vrienden tegenkomen, nieuwe bondgenoten maken en de geschiedenis van het verleden onthullen terwijl ze tegenover onoverkomelijke vijanden komt te staan.

Complete Edition bevat:
De Complete Edition van Horizon Forbidden West is perfect voor zowel nieuwe als terugkerende spelers. Deze editie bevat:

• Horizon Forbidden West voor PS5™
  • Burning Shores DLC voor PS5™
  • Digitale soundtrack
  • Digitaal artbook
  • Horizon Zero Dawn™ Vol. 1: Digitaal stripboek: The Sunhawk

Kortom, Horizon Forbidden West Complete Edition brengt een meeslepende ervaring die fans van actie-avonturenspellen zeker zal bekoren. Bereid je voor om de grenzen van de natuur en technologie te verleggen terwijl je de wereld van Aloy opnieuw ontdekt!