Korting €21.99
Genre: Strategy
EAN: NDG7398976533
Reviewscore: 4 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €49.99 €28.00
Iron Harvest Complete Edition - PlayStation 5

Iron Harvest Complete Edition is een meeslepende real-time strategiespel (RTS) dat spelers terugbrengt naar een alternatieve 1920+, net na de verschrikkingen van de Grote Oorlog. In deze versie van het spel, de Complete Edition, ontvang je niet alleen het basis spel, maar ook de Rusviet Revolution DLC en Operation Eagle DLC, waardoor je een uitgebreide ervaring krijgt die fans van RTS zeker zal aanspreken.

Het spel speelt zich af in een wereld waar traditie en technologische vooruitgang met elkaar in botsing komen. Europa is nog steeds bezig met het herstellen van de verwoestingen van de Grote Oorlog en terwijl steden herbouwd worden, ontdekken boeren de overblijfselen van enorme dieselpunk-mechs die ooit op de slagvelden vochten. Iron Harvest laat spelers de controle nemen over deze indrukwekkende machines, terwijl ze zich een weg banen door intense veldslagen in zowel singleplayer als multiplayer.

Klassieke real-time strategie op zijn best
In Iron Harvest heb je de mogelijkheid om tientallen verschillende eenheidstypes te leiden. Gebruik de omgeving in je voordeel door dekking te zoeken en gebouwen te vernielen. Tactiek is cruciaal, en spelers kunnen kiezen voor stealth-aanpakken of brute kracht om hun vijanden te verslaan. Uiteraard zijn de mechs een van de belangrijkste trekkers van het spel, waarbij je kunt kiezen uit een grote variëteit aan modellen.

Diepe single-player campagnes
De single-player ervaring van Iron Harvest Complete Edition is superieur, met meer dan 20 missies verspreid over drie unieke campagnes. Spelers sluiten zich aan bij negen charismatische helden, elk met unieke vaardigheden en verhaalachtergronden, terwijl ze verschillende regionen van Europa verkennen. Voor gamers die het avontuur met een vriend willen beleven, is er ook een co-op optie beschikbaar.

Jij hebt de volledige controle
De game biedt spelers de mogelijkheid om drie verschillende facties te beheren, elk met hun eigen eenheden en helden. Met meer dan 40 soorten eenheden en unieke vaardigheden, kun je je strategie compleet afstemmen op jouw speelstijl. De uitgebreide multiplayer opties stellen je in staat om je eigen gevechten te configureren, wat zorgt voor een dynamische en opwindende ervaring.

Intense coop & competitieve multiplayer-gevechten
Naast de single-player campagnes kunnen spelers zich ook onderdompelen in competitieve multiplayer-gevechten. Met ranked play- en klassementen, evenals een selectie van skirmish- en uitdagingskaarten, is er voor ieder wat wils. Zowel in singleplayer als co-op zijn er talloze manieren om je vaardigheden op de proef te stellen.

Bouw en versterk je basis
Een belangrijk aspect van Iron Harvest is het opbouwen en beschermen van je basis. Verover grondstoffenpunten en bouw een solide uitvalsbasis terwijl je je productie en onderzoek naar nieuwe eenheden waarborgt. Dit strategische element voegt een extra laag diepgang toe aan de gameplay.

Air units
Met de toevoeging van luchteenheden aan alle facties, is de strijd nu niet langer