Korting €10
Genre: Fighting Game
EAN: 3391892020694
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €29.99 €19.99
JoJo's Bizarre Adventure All Star Battle R - PlayStation 5

JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R is een spannende toevoeging aan de iconische bizar avontuurlijke saga, die al jarenlang geliefd is bij fans wereldwijd. Het spel komt niet alleen met geweldige visuals, maar biedt ook een ongeëvenaarde vechterervaring die spelers meeneemt in het universum van JoJo's Bizarre Adventure. Deze nieuwe aflevering is volledig in lijn met de unieke stijl van Hirohiko Araki en biedt een diepgaande ervaring voor zowel nieuwe spelers als trouwe fans.

Geweldige visuals
De graphics in All-Star Battle R zijn volledig in de stijl van Hirohiko Araki, waardoor de manga werkelijk tot leven komt. De personages bewegen en strijden op een manier die de karakteristieke esthetiek van de serie weerspiegelt. Je voelt je alsof je midden in de manga zit, met een perfecte combinatie van graphics en dialogen die het echte JoJo-gevoel oproepen. De opvallende stijl is een ware traktatie voor het oog en voegt een extra laag van plezier toe aan de gameplay.

50 speelbare personages
Een van de meest opwindende aspecten van JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R is de selectie van 50 speelbare personages uit verschillende JoJo-verhaallijnen. Bekende karakters zoals Jonathan Joestar, Jotaro Kujo, DIO, en Jolyne Cujoh zijn slechts het topje van de ijsberg. Het is een droom voor de fans om gevechten te zien tussen personages uit verschillende generaties. Deze unieke cross-overs bieden mogelijkheden voor epische confrontaties die je in geen enkel ander spel zult tegenkomen.

Verschillende speltypen
All-Star Battle R biedt verschillende speltypen, waaronder All Star Battle Mode, Arcade Mode, Online Mode, Versus Mode, Practice Mode en Gallery Mode. De All Star Battle Mode is het hart van het spel en laat je meer dan 100 gevechten meemaken met diverse instellingen en omstandigheden. Dit speltype bevat niet alleen gevechten van de originele game, maar ook gloednieuwe gevechten die exclusief zijn voor deze release. Je hebt ook de kans om speciale cosmetische skins en illustraties te ontdekken in de Gallery Mode, wat zorgt voor een rijke en gevarieerde ervaring.

Ontwikkeling van de game
Het ontwerp van JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R is gebaseerd op het originele All Star Battle systeem uit 2014, maar met een verfijnd vechttempo en aanpassingen zoals trefferstops en springstoten. Dankzij nieuwe audio-opnamen van de stemacteurs van deel 6 van de anime komt de sfeer van de tekenfilmserie volledig tot leven. Dit alles zorgt ervoor dat zowel fans van de originele game als nieuwkomers ten volle kunnen genieten van de ervaring. De evolutionaire stappen in de gameplay maken het een must-play titel voor iedereen die van vechtspellen houdt.

In conclusie, JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R