Jumanji: The Video Game - €19.99

Korting €10
EAN: 5060528036610
Reviewscore: 4.2 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €29.99 €19.99
Jumanji: The Video Game - PlayStation 5

Jumanji: The Video Game is een dynamisch en actievol spel dat spelers meeneemt op een avontuur in de kleurrijke maar dodelijke wereld van Jumanji. Geïnspireerd door de populaire films, biedt dit spel een unieke kans om de rol van iconische filmhelden aan te nemen en samen met vrienden of AI-teamgenoten de ultieme uitdaging aan te gaan.

Verenig je in avontuur en lachen
In Jumanji: The Video Game is teamwork essentieel. Alleen jij en drie teamgenoten kunnen de juwelen herstellen en Jumanji redden. Speel online of verzamel vrienden voor een gesplitst scherm spel. Als je liever alleen speelt, zijn er AI-metgezellen beschikbaar om je bij te staan tijdens je avontuur. Met een leger van kwade marauders die je op de hielen zitten, dodelijke beesten om te overheersen en verraderlijke vallen om te ontwijken, zijn samenwerking en strategie cruciaal!

Terug naar de jungle
Neem de controle over de helden Dr. Bravestone, Ruby, Mouse en Prof. Shelley in dit hilarische 3D-actie-avontuur. Elke held heeft unieke vaardigheden en hilarische tekortkomingen die jou kunnen helpen of hinderen, wat elke ronde een frisse ervaring maakt. Het is jouw taak om de sterke punten van elk personage te benutten om de uitdagingen te overwinnen.

Gevaarlijke locaties
De wereld van Jumanji is werkelijk uitgestrekt. Van schitterende berglandschappen tot drukke stadsomgevingen en dichte jungles, elke locatie heeft zijn eigen unieke gevaren en uitdagingen. Verken deze prachtige maar dodelijke omgevingen terwijl je op zoek bent naar de benodigde juwelen.

Eindeloos avontuur
Wat Jumanji: The Video Game echt bijzonder maakt, is de herhalingswaarde. Terwijl je je vaardigheden en strategieën aanscherpt en nieuwe outfits en wapens ontgrendelt, zijn geen twee rondes ooit hetzelfde. De willekeurige elementen van de game zorgen ervoor dat elke speelsessie fris en spannend blijft. Dit maakt het ideaal voor gamers die houden van avontuur en variatie.

In een wereld vol actie en avontuur is Jumanji: The Video Game de perfecte keuze voor gamers die willen ontspannen terwijl ze samen met vrienden een goede tijd hebben. Of je nu een doorgewinterde gamer bent of net begint, dit spel biedt plezier voor iedereen. Pak je controller, verzamel je vrienden en bereid je voor op een ongelooflijk avontuur in Jumanji!