Genre: RPG
EAN: 5055277052400
Reviewscore: 3.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €69.99 €38.00
Like a Dragon - Infinite Wealth - PlayStation 5

Like a Dragon - Infinite Wealth: Een Onvergetelijke RPG Ervaring

Het nieuwste deel in de bekroonde Like a Dragon serie, ontwikkeld door Ryu Ga Gotoku Studio, biedt een epische RPG ervaring die spelers meeneemt op een avontuur dat zijn weerga niet kent. Dit keer staan twee iconische personages centraal: Ichiban Kasuga en Kazuma Kiryu. Beiden zijn samengebracht door het noodlot, en hun verhalen zijn diep met elkaar verweven, wat leidt tot een intense en meeslepende gameplay.

EEN INTENS EN EPISCH AVONTUUR

In Like a Dragon - Infinite Wealth volg je Ichiban Kasuga, een onverzettelijke misdadiger die altijd in staat is om weer op het rechte pad te komen. Hij ontmoet Kazuma Kiryu, een gebroken man die zijn laatste dagen slijt. Hun samenzijn leidt tot een diepgaand verhaal vol intrige, uitdagingen en onverwachte wendingen. De kracht van vriendschap en het doorstaan van ontberingen worden hierbij prachtig belicht.

EERSTEKLAS RPG-ACTIE

De gameplay in Like a Dragon - Infinite Wealth bestaat uit snel en dynamisch RPG-gevechten. Het slagveld zelf wordt je wapen en iedere klap in de strijd is een eerlijke en strategische actie. Spelers kunnen de vaardigheden van hun team afstemmen op de situatie, waardoor elke combat uniek aanvoelt. Met extravagante banen en aanpassingen kun je vijanden strategisch uitschakelen en waanzinnige moves inzetten die ervoor zorgen dat je nooit verveeld raakt.

EEN ONEINDIG AVONTUUR

De wereld van Like a Dragon - Infinite Wealth is enorm en divers. Verken het bruisende Japan en ontdek de verrassingen die Hawaï te bieden heeft. Het avontuur is zo vergaand dat het de Stille Oceaan omspant! Spelers kunnen genieten van een unieke mix van quests en extra activiteiten, van het verkennen van de stad tot het indulgeren in minigames en uitdagingen. Onvergetelijke momenten wachten je op bij elke stap die je zet.

Waarom Dit Spel Moet Je Spelen:

• Diepgaand verhaal dat de levens van Ichiban en Kiryu verbindt.
  • Dynamische RPG-gevechten die actie en strategie combineren.
  • Een enorme en gedetailleerde open wereld om te verkennen.
  • Verschillende quests en side-activiteiten voor uren speelplezier.

Met zijn adembenemende graphics, meeslepende verhaal en uitgebreide gameplay biedt Like a Dragon - Infinite Wealth een RPG-ervaring die zowel nieuwkomers als veteranen in de serie zal aanspreken. Dompel jezelf onder in deze epische wereld vol met onvergetelijke momenten en geniet van een avontuur dat je zal bijblijven!