Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name - €54.99

Korting €15
EAN: 4974365837655
Reviewscore: 3.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €69.99 €54.99
Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name - PlayStation 5

Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name is een spannende toevoeging aan de populaire Yakuza franchise, die gamers meeneemt op een avontuur vol actie, intrige en onvergetelijke personages. In dit spel keren we terug naar de wereld van Kazuma Kiryu, een van de meest iconische figuren uit de serie. Ditmaal heeft Kiryu zijn naam en verleden opgegeven in een poging zijn geliefden te beschermen. Maar zoals het leven in de onderwereld gaat, laat de rust niet lang op zich wachten.

WIS JE VERLEDEN OM JE TOEKOMST TE BESCHERMEN
De verhaallijn van het spel biedt een diepgaand en emotioneel verhaal, waarbij Kiryu als een schuilnaam 'Joryu' aanneemt. Hij wordt geconfronteerd met een mysterieuze vijand die hem dwingt om zijn veilige toevlucht te verlaten. Dit leidt tot een avontuurlijke reis vol bloedstollende gevechten en spannende wendingen. De speler zal door levendige locaties reizen en ontmoeten, van de bruisende straten van Sotenbori tot het onontdekte mysterie van het kasteel.

ULTIEME GEVECHTEN MET TWEE VECHTSTIJLEN MET HOGE IMPACT
De vechtmechanismen in Like A Dragon Gaiden zijn een van de meest opvallende kenmerken. Spelers kunnen dynamisch schakelen tussen de twee vechtstijlen: de Yakuza-stijl en de Agent-stijl. De Yakuza-stijl is pure ruwe kracht, waarbij Kiryu zijn vijanden met verwoestende slagen en indrukwekkende bewegingen overmeestert. Aan de andere kant stelt de Agent-stijl spelers in staat om snel en strategisch te reageren, gebruikmakend van hightech gadgets, zoals geëlektrificeerde binddraden, om vijanden effectief onder controle te krijgen. Dit voegt een extra dimensie toe aan de gevechten, waarbij spelers zich moeten aanpassen aan verschillende situaties en vijandelijke aanvallen.

EINDELOOS ENTERTAINMENT
De wereld van Like A Dragon Gaiden zit boordevol activiteiten die het spel meer dan alleen een vechtgame maken. Spelers kunnen deelnemen aan diverse nevenactiviteiten zoals karaokeren, drankjes drinken in een cabaretclub met live-optredens, en racen in het pocketcircuit. Daarnaast zijn er spannende sidequests, zoals die van de intrigerende informant Akame, die de speler uitnodigen voor uitdagende en meeslepende ervaringen. Deze diversiteit aan gameplay-elementen zorgt ervoor dat je steeds meer wilt ontdekken in de prachtig vormgegeven steden zoals Yokohama en Sotenbori.

In conclusie, Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name biedt een geweldige mix van verhaal, actie en vermakelijke zijsprongen. Deze game laat zien waarom de Yakuza-franchise zo geliefd is, en het biedt zowel fans als nieuwe spelers de kans om zich onder te dompelen in een wereld vol drama en spanning. Of je nu een vechtmachine wilt zijn of gewoon wilt genieten van het leven in de onderwereld, deze game heeft alles wat je nodig hebt.