Korting €31.99
Genre: Fighting Game
EAN: 3391892026443
Reviewscore: 4.4 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €59.99 €28.00
Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections - PlayStation 5

NARUTO X BORUTO Ultimate Ninja STORM CONNECTIONS is een must-have voor elke fan van Naruto en Boruto! Dit jaar vieren we de 20e verjaardag van Naruto's animedebuut met deze spannende toevoeging aan de populaire Ultimate Ninja STORM-reeks. De game biedt een unieke ervaring waarbij de rijke geschiedenis van Naruto en Boruto samenkomen in een onvergetelijk avontuur.

Het grootste aantal personages ooit!
Met meer dan 130 geliefde personages die meedoen aan krachtige ninjagevechten, is dit de grootste line-up tot nu toe in de Ultimate Ninja STORM-series. Naast favoriete helden en schurken van eerdere games, krijgen we ook nieuwe gezichten te zien zoals de legendarische broers Ashura en Indra Otsutsuki. Bovendien zijn er personages uit BORUTO, waaronder Boruto Uzumaki (met Karma), Kawaki en Jigen, die de strijd zullen aangaan en de dynamiek in de game verder zullen verrijken.

De rivaliteit van Naruto en Sasuke
Voor het eerst kun je de iconische rivaliteit tussen Naruto en Sasuke ervaren door scenes te herschikken vanuit Naruto's kindertijd tot aan het epische finale gevecht. Deze momenten worden prachtig in beeld gebracht met zowel animeclips als spannende in-game gevechten. Verwacht verbeterde graphics die de ervaring nog meeslepender maken voor zowel nieuwe als ervaren spelers.

Een originele verhaalmodus
De game bevat een speciale verhaalmodus die exclusief voor deze titel is ontworpen. Het verhaal richt zich op Boruto Uzumaki en begint wanneer hij een mysterieus meisje ontmoet in de populaire online game 'Ninja Heroes'. Al snel wordt hij verwikkeld in een grootschalig conflict dat de hele ninjawereld betreft. Dit originele verhaal biedt een frisse kijk op de personages en hun ontwikkeling.

Nieuwe ‘Simple Control Mode’
Een van de meest spannende toevoegingen aan NARUTO X BORUTO Ultimate Ninja STORM CONNECTIONS is de nieuwe 'Simple Control Mode'. Deze modus vereenvoudigt de bediening en maakt het mogelijk om met slechts één druk op de knop een reeks spectaculaire aanvallen uit te voeren. Van Chakra Dashes tot dynamische combo's, deze modus is ideaal voor beginners die net beginnen met de game, maar ook voor doorgewinterde spelers die zich volledig willen concentreren op het verslaan van hun tegenstanders.

Conclusie
NARUTO X BORUTO Ultimate Ninja STORM CONNECTIONS is een geweldige viering van de Naruto-franchise, vol actie, spannende verhaallijnen en iconische personages. Of je nu nieuw bent in de wereld van Naruto of een trouwe fan bent, deze game biedt een onvergetelijke ervaring voor iedereen. Mis het niet en duik in de wereld van ninja's!