Korting €21.99
EAN: 5055277051311
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €18.00
Persona 5 Tactica - PlayStation 5

Ontdek de wereld van Persona 5 Tactica!

In de nieuwe tactische RPG Persona 5 Tactica betreed je een meeslepende en spannende wereld vol met strategische gevechten en emotionele verhalen. Na een vreemd incident komen de Phantom Thieves in een bizar rijk terecht, waar de bewoners worden onderdrukt door een tiranniek regime. Wanneer ze aangevallen worden door de militaire groep die bekendstaat als de Legionnaires, lijkt hun lot bezegeld. Gelukkig verschijnt de mysterieuze revolutionair Erina om hen te redden. Ze biedt de Phantom Thieves een verleidelijke deal aan, maar wat schuilt er achter haar aanbod? Dit is slechts het begin van een emotionele opstand die je niet wilt missen!

Een gloednieuw verhaal

Persona 5 Tactica gaat verder waar de hoofdserie stopte met een volledig nieuw verhaal dat zich afspeelt binnen het iconische universum van Persona. Je krijgt de kans om vertrouwde personages te herontdekken, samen met nieuwe bondgenoten en vijanden die de gameplay verder verrijken. Het verhaal draait om thema's zoals opstand en verzet tegen onderdrukking, wat in lijn ligt met de kernwaarden van de serie.

Strategische gevechten

De gameplay van Persona 5 Tactica is volledig vernieuwd. Je zult een sterrenteam moeten samenstellen dat bestaat uit de geliefde Phantom Thieves en nieuwe personages. De gevechten zijn beurtelings, waarbij strategie en samenwerking essentieel zijn om te overwinnen. Gebruik je slimheid en stel tactieken op om krachtige vijanden te verslaan met een arsenaal aan wapens die je in staat stelt om vijanden in stijl uit te schakelen.

Stel je droomteam samen

• Maak gebruik van unieke vaardigheden van je teamleden.
  • Verken nieuwe watervoorzieningen met gloednieuwe Persona’s.
  • Verbeter je tactieken en pas je strategie aan op basis van de vijand.

In Persona 5 Tactica krijg je ook de kans om extra persona's op te roepen. Nadat je de maskers van de Trickster hebt aangenomen, worden Picaro-versies van historische Persona's aan het Persona Compendium toegevoegd, wat je mogelijkheden in de gevechten verder vergroot.

Waarom Persona 5 Tactica spelen?

Deze game is perfect voor zowel fans van de originele serie als voor nieuwe spelers die op zoek zijn naar een frisse en strategische ervaring. De combinatie van verhaal, karakterontwikkeling en strategische gameplay maakt Persona 5 Tactica een must-play in de wereld van RPG's. Mis deze emotionele revolutie niet en bereid je voor om de strijd aan te gaan met de Phantom Thieves!

Neem je kans om de opstand te leiden en ontdek de geheimen die deze bizarre wereld verbergt in Persona 5 Tactica.