Korting €16.99
Genre: Racing Game
EAN: 5016488139892
Reviewscore: 3.6 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €44.99 €28.00
Redout 2 Deluxe Edition - PlayStation 5

Redout 2 Deluxe Edition is het ultieme racetijdperk voor gamers die houden van snelheid en spanning. Dit razendsnelle racespel is een eerbetoon aan de klassieke arcade-racegames en vormt de langverwachte opvolger van de geprezen Redout. In een dystopische wereld waarin racen de populairste sport in het melkwegstelsel is, kun je jezelf onderdompelen in een avontuur vol adrenaline en adrenalineverhogende uitdagingen.

In Redout 2 is de essentie van racen vastgelegd door het aanbieden van onmogelijke snelheden en adembenemende futuristische omgevingen. Of je nu een fan bent van een uitgebreide singleplayer campagne of het competitieve aspect van multiplayer races wilt verkennen, dit spel biedt voor ieder wat wils.

Snelheid en Besturing

Redout 2 biedt een intuitieve besturing die je in staat stelt om de controle over je hovership snel onder de knie te krijgen. De gevoelige besturingssystemen maken het mogelijk om door de meest uitdagende levels te navigeren met duizelingwekkende snelheden. Je kunt draaien, rollen en duiken door de ongelooflijke cursussen die het spel te bieden heeft, en dat alles terwijl je geniet van de sensationele snelheid die alleen een anti-zwaartekracht racer kan bieden.

Uitgebreide Career Mode

De Career Mode van Redout 2 is niets minder dan indrukwekkend. Je hebt toegang tot honderden evenementen die zich afspelen op 36 unieke circuits, elk omkeerbaar zodat je geen enkele race twee keer hoeft te spelen. Variërend van Arena Races tot Last Man Standing en intense Boss Races, je kunt je vaardigheden testen en het venijnige raceteam overwinnen. Het doel? De eindstreep als eerste bereiken en de competitie verslaan!

Competitieve Multiplayer

Wil je jezelf meten met andere coureurs? De multiplayer-modus biedt intense online wedstrijden waar je je kunt wagen aan nieuwe uitdagingen. Met regelmatig toegevoegde content en seizoenen vol unieke esthetische beloningen blijft het spel fris en spannend. Neem deel aan online races en bewijs jezelf als de beste racer in het universum!

Uitgebreide Aanpassingsmogelijkheden

In Redout 2 is personalisatie de sleutel. Met 12 verschillende chassis en een ongelofelijke selectie aan upgrades kun je je hovership volledig aanpassen naar jouw smaak. Kies uit aandrijvingen, stabilisatoren, roeren, luchtkoelers, vleugels, en nog veel meer. De Photo Mode stelt je in staat om je supersnelle hoogtepunten vast te leggen en deze te delen met vrienden en andere gamers.

Met zijn opzwepende soundtrack en verbluffende graphics is Redout 2 Deluxe Edition niet alleen een game; het is een ervaring die je niet wilt missen. Dus waar wacht je nog op? Duik in de wereld van futuristische races en laat je tegenstanders achter in een stofwolk van snelheid en stijl!