Korting €7.99
Genre: Adventure
EAN: NDG4677183635
Reviewscore: 4.7 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €29.99 €22.00
Seeker: My Shadow (PSVR2 Required) - PlayStation 5

Seeker: My Shadow biedt een unieke en betoverende ervaring in de wereld van virtual reality gaming. Dit spel, dat exclusief is voor de PSVR2, neemt je mee op een avontuur vol mysterie en uitdaging in een prachtige fantasiewereld.

In Seeker: My Shadow neem je de rol aan van Spirit, een gigantische entiteit die zo groot is als een berg. Je hebt de belangrijke taak om de kleine maar dappere Seeker, genaamd 'Kippo', te begeleiden. Samen ga je op ontdekkingstocht door een reeks losse puzzellevels die zich afspelen in een serene en fantasierijke omgeving. De combinatie van de charmante graphics en het meeslepende verhaal zorgt ervoor dat spelers van alle leeftijden geboeid blijven.

SINGLE PLAYER & LOKALE CO-OP
Of je nu alleen speelt of samen met een vriend, Seeker: My Shadow biedt volop mogelijkheden. Als singleplayer kun je de gevarieerde set van levels verkennen en het verhaal ontdekken door uitdagende puzzels op te lossen. In de coöperatieve modus speel je asymmetrisch: één speler neemt de rol van Kippo op zich, terwijl de ander de machtige Spirit bestuurt. Dit zorgt voor een dynamische en samenwerkende speelervaring, waarbij je strategisch moet nadenken om de uitdagingen te overwinnen.

Verken de verschillende levels en zoek naar de verloren Seeker-eieren en verborgen kaarten. Elk niveau is zorgvuldig ontworpen om je uit te dagen en je onder te dompelen in het avontuur, met een combinatie van spannende en raadselachtige elementen. De gezinsvriendelijke aard van het spel maakt het een uitstekende keuze voor zowel jongere als oudere spelers.

Met zijn indrukwekkende graphics, meeslepende gameplay en coole puzzels, is Seeker: My Shadow een must-play voor iedere VR-gamer. Of je nu een doorgewinterde gamer bent of nieuw bent in de wereld van virtual reality, dit spel biedt een onvergetelijke ervaring vol plezier en avontuur.

Dus trek je headset aan, neem je vrienden mee en ga op avontuur in de magische wereld van Seeker: My Shadow. Ontdek de geheimen van de levels, los de puzzels op en leer de krachtige band tussen Kippo en Spirit kennen in dit onvergetelijke VR-avontuur!