Korting €15.99
EAN: 5055277053520
Reviewscore: 4.3 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €59.99 €44.00
Shin Megami Tensei V - Vengeance - PlayStation 5

Het uur van vergelding nadert

Welkom in de meeslepende wereld van Shin Megami Tensei V: Vengeance, de definitieve versie van het veelgeprezen RPG-meesterwerk. Dit spel biedt een uitgebreide nieuwe verhaallijn met boeiende locaties, krachtige demonen en keuzes die het lot van de wereld zullen beïnvloeden.

Dubbelfeest van verhalen

Shin Megami Tensei V: Vengeance opent de deuren naar twee complete verhalen. Ten eerste is er de gloednieuwe verhaallijn genaamd 'Goddess Vengeance', die draait om een tragische zoektocht naar wraak voor de Gevallenen. Hier ontmoet je een nieuwe groep mysterieuze demonen, de Qadištu, die een duister plan smeden, terwijl er tegelijkertijd een oorlog woedt tussen de Orde en de rebellen. Daarnaast kunnen spelers het originele verhaal 'Goddess Creator' ervaren, waarin de eeuwige strijd tussen engelen en demonen centraal staat en de hoofdpersoon vecht voor het lot van mensheid.

Een dramatische transformatie

De hoofdpersoon van Shin Megami Tensei V wordt geconfronteerd met een onverwachte omweg na een gruwelijke moord in het moderne Tokio. Hij raakt bewusteloos en ontwaakt in een verwoest post-apocalyptisch Tokio, dat nu Da'at wordt genoemd. Tijdens zijn reis ontmoet hij een mysterieuze vreemdeling die hem redt van bloeddorstige demonen en hem helpt te transformeren in een *Nahobino*, een krachtig wezen tussen mens en demon.

Verken de wereld van Da'at

Met zijn nieuwe krachten gaat de hoofdpersoon de strijd aan in Da'at, een mysterieuze en gevaarlijke wereld vol mythische goden en demonische tirannen. Terwijl hij op zoek gaat naar antwoorden, moet hij zijn eigen pad uitstippelen in de alomtegenwoordige oorlog tussen engelen en demonen. Spelers worden uitgedaagd om betekenisvolle keuzes te maken, die bepalend zijn voor het lot van de mensheid.

Verbeterde graphics en toegankelijkheid

Deze definitieve versie van Shin Megami Tensei V staat niet alleen bekend om zijn duistere sfeer en indrukwekkende demonen, maar ook om de evolutionaire stap in graphics die de mogelijkheden van moderne consoles benut. De verbeterde toegankelijkheid wordt versterkt door een geoptimaliseerd gevechtssysteem, nieuwe demonenervaringen en verkenningsmogelijkheden die de gameplay verrijken.

Wraak of creatie: Jouw keuze

Wat wordt jouw pad in deze epische strijd? Kies je voor de nieuwe verhaallijn over wraak of beland je in het originele verhaal van Shin Megami Tensei V? Beide paden bieden ingewikkelde, tragische keuzes die je dwingen om na te denken over de ideologieën die je kiest te verdedigen en je koers te bepalen terwijl Orde en Chaos om je heen versplinteren.

Verken de post-apocalyptische wereld

Vecht je een weg door de ruï