Spider-Man Miles Morales - €33.00

Korting €26.99
EAN: 0711719835721
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €59.99 €33.00
Spider-Man Miles Morales - PlayStation 5

Spider-Man: Miles Morales is een meeslepende actie-avonturengame die zich afspeelt in hetMarvel-universum en is ontwikkeld door Insomniac Games. Dit fantastische spel, dat oorspronkelijk uitkwam in november 2020, volgt de avonturen van Miles Morales terwijl hij leert om een nieuwe Spider-Man te worden. Terwijl hij zijn nieuwe thuis probeert te begrijpen, bevindt hij zich midden in een felle machtsstrijd die zijn stad bedreigt. Deze game is een vervolg op Marvel's Spider-Man, dat in 2018 werd uitgebracht, en biedt verbeterde gameplay, visuals en een boeiende verhaallijn.

De opkomst van Miles Morales
In Spider-Man: Miles Morales ontdekken spelers dat Miles beschikt over unieke krachten die hem onderscheiden van zijn mentor, Peter Parker. Hij kan gebruik maken van bio-elektrische gifaanvallen en beschikt over een speciale camouflagekracht die hem in staat stelt om onopgemerkt te blijven. In combinatie met zijn acrobatische web-slingtechnieken en gadgets, creëren deze nieuwe vaardigheden een dynamische speelervaring. Spelers kunnen hierdoor op een unieke wijze door de stad navigeren en vijanden verslaan.

Een oorlog om macht
Verhaaltechnisch bevindt New York zich in een crisis; er is een oorlog uitgebroken tussen een sluw energiebedrijf en een hightech crimineel leger. Met zijn nieuwe buurt in het hart van de strijd, moet Miles leren wat het echt betekent om een held te zijn. Hij staat voor moeilijke beslissingen en moet leren wat hij bereid is op te offeren voor het grotere goed. Dit thema van verantwoordelijkheid en opoffering is diep verankerd in het verhaal en maakt het een aangrijpende ervaring voor spelers.

Een levendig nieuw huis
Miles probeert niet alleen zijn rol als Spider-Man te begrijpen, maar ook zijn persoonlijke leven. De levendige en bruisende straten van zijn nieuwe omgeving zijn prachtig vormgegeven en bieden een gevoel van verbondenheid. Terwijl de scheidslijn tussen zijn burgerlijke leven en zijn rol als superheld vervaagt, begint hij te ontdekken wie hij kan vertrouwen en wat het betekent om thuis te zijn.

PS5™-functies
De technische prestaties van Marvel's Spider-Man: Miles Morales zijn indrukwekkend, vooral op de PS5. Enkele van de opmerkelijke features zijn:

• Prachtige graphics: De game ondersteunt schitterend 4K en HDR, met verbeterde belichting, schaduwen en gedetailleerde personages. Raytracing zorgt voor realistische weerspiegelingen op de gebouwen van New York.
  • Korte laadtijden: Dankzij de supersnelle SSD van de PS5, zijn laadtijden vrijwel onbestaande, waardoor spelers zich meteen weer in de actie kunnen storten.
  • Adaptieve trekkers: De DualSense-controller laat spelers de webben van Spider-Man letterlijk in hun vingers voelen, wat de ervaring nog intenser maakt.
  • Haptische feedback: De controllers zorgen voor een tastbare ervaring, waarbij spelers alle stoten, webschoten en Venom-aanvallen van Miles echt kunnen voelen.