Korting €40
EAN: 3665962015126
Reviewscore: 4.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €59.99 €19.99
Steelrising - PlayStation 5

Steelrising: Vecht voor de toekomst in een alternatieve geschiedenis

Steelrising is een opwindende actie-RPG die zich afspeelt in een alternatieve versie van het revolutionaire Parijs van de 18e eeuw. In deze dynamische wereld bestormt de speler de straten van de stad als Aegis, een unieke robotheldin die door de briljante ingenieur Vaucanson is gemaakt. Met de kracht en snelheid van Aegis en jouw eigen vaardigheden, ga je de strijd aan tegen een leger van meedogenloze mechanische vijanden.

Een unieke en mysterieuze heldin

In een Parijs dat brandt en bloedt tijdens de revolutie, ben jij de sleutel tot de overleving. Aegis, een meesterwerk van robottechniek, biedt je de mogelijkheid om je speelstijl aan te passen. Of je nu een geduchte strijder bent, een dodelijke danseres of een meester van de elementaire kunsten, de keuze is aan jou. Met diverse upgrades en aanpassingen kun je Aegis ontwikkelen tot een ware krachtpatser die het opneemt tegen de opstandige robotwetgeving.

Dynamische en uitdagende gameplay

Steelrising staat bekend om zijn intense en genadeloze gevechten. In dit spel moet je strategisch te werk gaan en je vaardigheden constant aanscherpen, want de vijanden zijn niet alleen talrijk, maar ook bijzonder slim. De gevechten zijn een echte test voor je zenuwen en vereisen een combinatie van behendigheid en timing. Vergeet niet om je tactiek voortdurend aan te passen, want elk gevecht is een nieuwe uitdaging en kan beslissend zijn voor de uitkomst van je avontuur.

Parijs is je speeltuin

De prachtige, maar duistere straten van het Parijse decennium bieden een unieke speeltuin voor de speler. Verken de daken, wijken en kastelen van de stad en gebruik je vaardigheden om verborgen geheimen te ontdekken. Of je nu door smalle steegjes sluipt of de hoogte in klimt, er is altijd wel iets nieuws en verrassends te vinden in deze historische setting. De combinatie van energie, flexibiliteit en werktuigen maakt elke ontdekking tot een waar avontuur.

Een fascinerend verhaal gebaseerd op de geschiedenis

Steelrising biedt niet alleen opwindende gevechten en een mooie omgeving; het spel heeft ook een diepgaand verhaal dat is doordrenkt met historische elementen. Duik in deze alternatieve realiteit vol met onvoorspelbare mechanische vijanden en potentiële bondgenoten met dubieuze motieven. In deze wereld is jouw intelligentie de sleutel tot succes – vertrouw alleen jezelf om de mysteries van de geschiedenis te ontrafelen en ervoor te zorgen dat de revolutie slaagt!

Met zijn unieke verhaal, uitdagende gameplay en een fascinerende setting is Steelrising een game die je echt moet ervaren. Of je nu een doorgewinterde gamer bent of gewoon op zoek bent naar een nieuwe avontuur, deze titel biedt tal van mogelijkheden voor spelers van alle niveaus. Laat de strijd beginnen en herschrijf de geschiedenis!