Teenage Mutant Ninja Turtles Shredder's Revenge - €28.00

Korting €11.99
EAN: 5060264377466
Reviewscore: 3.5 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
Teenage Mutant Ninja Turtles Shredder's Revenge - PlayStation 5

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge is een onvergetelijke ervaring voor zowel oude als nieuwe fans van de Turtles. Ontwikkeld door de beroemde teams van Dotemu en Tribute Games, brengt dit spel de klassieke beat 'em up-gameplay terug naar het moderne tijdperk. Als je ooit in de jaren '80 bent opgegroeid met de Turtles, voel je je meteen weer thuis in deze schitterende pixelart-wereld!

HEROES IN A HALF SHELL
Met een sterke focus op teamwork en co-op gameplay, biedt Shredder's Revenge de mogelijkheid om met maximaal vier spelers tegelijk te spelen. Kies jouw favoriete Turtle en gebruik hun unieke vaardigheden om vijanden te verslaan. Of je nu Donatello's lange staff of Michelangelo's nunchaku gebruikt, elke run in dit spel is een waar avontuur. Het heftige combat-systeem voegt diepgang toe aan het spel, waardoor spelers combos kunnen uitvoeren die in elkaar overvloeien voor een spectaculaire ervaring.

TURTLE BOYS DON'T CUT KRANG NO SLACK
De verhaallijn van Shredder's Revenge neemt je mee op een spannende reis door beroemde TMNT-locaties zoals Manhattan, Coney Island en zelfs ondergrondse riolen. Terwijl Bebop en Rocksteady Chaos veroorzaken bij Channel 6, moeten de Turtles hun krachten bundelen om te vechten tegen de kwaadaardige plannen van Shredder en Krang. Dit zorgt voor een nostalgische sfeer die fans zeker zal aanspreken.

TURTLE POWER!!
De graphics zijn een lust voor het oog, met verbluffende full-color pixelart die perfect aansluit bij de stijl van de originele 1987 tv-show. Elk personage, voertuig en wapen is zorgvuldig ontworpen om je het gevoel te geven dat je in de wereld van de Turtles bent gestapt. Van de flitsende bewegingen in de gevechten tot de herkenbare humor, alles in Shredder's Revenge straalt de geest van de geliefde franchise uit.

Waarom je Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge moet spelen:

• Coöp Gameplay: Speel samen met vrienden en ervaar de chaos van de strijd als nooit tevoren.
  • Nostalgische Ervaring: De pixelart is niet alleen mooi, maar roept ook herinneringen op aan de klassieke TMNT-series.
  • Diverse Personages: Met elke Turtle die unieke vaardigheden heeft, biedt het spel variatie en strategie.
  • Actie en Humor: Geniet van de mix van spannende actie en luchtige humor die de TMNT zo geliefd maakt.

Al met al biedt Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge een fantastische mix van nostalgie, teamwork en actie. Dit is een must-have voor elke gamer die de Turtles een warm hart toedraagt. Of je nu op jezelf speelt of samen met vrienden, de Turtles zijn klaar om te vechten - en jij ook!