The Last of Us Part II Remastered - €49.99

EAN: NDG7988460413
Reviewscore: 3.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €49.99 €49.99
The Last of Us Part II Remastered - PlayStation 5

The Last of Us Part II Remastered
Ontdek de definitieve versie van de bekroonde game die meer dan 300 keer is uitgeroepen tot game van het jaar. The Last of Us Part II Remastered biedt een ongeëvenaarde ervaring met talloze technische verbeteringen. Deze remaster brengt het verhaal van Ellie en Abby naar een nieuw niveau, ideaal voor zowel nieuwe spelers als fans die hun avontuur willen herbeleven.

Exclusieve PS5-verbeteringen
The Last of Us Part II Remastered is speciaal ontwikkeld voor de PlayStation 5, en dat merk je meteen! Met de beeldkwaliteit-modus kun je de game in 4K spelen*, wat zorgt voor een adembenemende visuele ervaring. De grafische verbeteringen zoals hogere textureresolutie, verbeterde zonschaduwen en een hogere framerate geven je het gevoel dat je echt in de wereld van The Last of Us bent. Bovendien zijn de laadtijden aanzienlijk verkort en maakt de game volledig gebruik van de DualSense controller, waardoor je met haptische feedback en adaptieve triggers volledig opgaat in alles wat Ellie en Abby meemaken.

Geen weg terug - Een roguelike survivalspeltype
Met de nieuwe spelmodus "Geen weg terug" krijg je de kans om de intense gevechten van The Last of Us Part II op een geheel nieuwe manier te ervaren. Dit roguelike survivalspeltype daagt je uit om de beste route te kiezen in willekeurige confrontaties, en je eindigt elke run met spannende baasgevechten. Speel als verschillende personages, zoals Dina, Jesse, Lev en Tommy**, die unieke eigenschappen hebben die passen bij diverse speelstijlen. Tevens kun je skins ontgrendelen voor deze personages, wat een leuke extra dimensie toevoegt aan de gameplay.

Nieuwe manieren om te spelen
Duik nog dieper in het icoon van de videogamegeschiedenis met verkenning van de ontwikkeling van de originele game. Je kunt verwijderde levels verkennen, die vroege versies zijn van drie nieuwe levels die het niet hebben gehaald in de originele game. Luister naar commentaar van ontwikkelaars terwijl je speelt en ontdek boeiende details over het creatieproces achter Part II. Laat je muzikale kant zien met de nieuwe Vrij gitaarspel modus, waar je ontgrendelbare instrumenten kunt gebruiken. Voor de snelheidsduivels is er de nieuwe speedrun-modus, waarin je je eigen records kunt vestigen! Daarnaast zijn er uitgebreide toegankelijkheidsopties, waaronder beschrijvende audio en spraak naar trilling, zodat iedereen kan genieten van dit meesterwerk.

Grafische verbeteringen
In de beeldkwaliteit-modus speel je The Last of Us Part II Remastered in 4K*, met verbeterde framerates en ondersteuning voor Variable Refresh Rate. Het detailniveau in de spelwereld is nog completer dan voorheen, wat zorgt voor een richere gebruikerservaring op de PS5.

Beleef hun verhaal verder
Fans van de HBO-serie van The Last of Us kunnen zich verheugen op het verder spelen van het verhaal van Joel en Ellie, vijf jaar na hun gevaarlijke reis door de post-pandemische Verenigde Staten. Als je