Korting €11.99
Genre: Shooter
EAN: 0745240209850
Reviewscore: 4.9 / 5

Bestel bij Nedgame.nl voor €39.99 €28.00
World War Z Aftermath - PlayStation 5

World War Z: Aftermath is de ultieme coöperatieve zombieshooter die geïnspireerd is op de blockbusterfilm van Paramount Pictures. Dit vervolg op de originele hitgame World War Z heeft inmiddels meer dan 15 miljoen spelers weten te boeien. In dit spannende vervolg keer je het tij van de zombie-apocalyps met een volledig cross-play systeem. Speel samen met maximaal drie vrienden of ga alleen op pad met AI-teamgenoten tegen enorme hordes vraatzuchtige zombies. De actie speelt zich af in intense episodes op iconische locaties wereldwijd.

Epische Verhaalmissies
In World War Z: Aftermath krijg je de kans om Vaticaanstad te heroveren in een epische confrontatie in Rome. Daarnaast bundel je je krachten met andere overlevenden op het besneeuwde schiereiland Kamtsjatka in Rusland. Het spel biedt zowel nieuwe als terugkerende personages waarmee je het opneemt tegen de ondoden. Een nieuw en bruut mêleesysteem stelt je in staat om vijanden te vernietigen met unieke moves. Maak gebruik van verschillende perks en de mogelijkheid om twee wapens tegelijk in te zetten, zoals een sikkel en een hakmes. Maak je klaar om nieuwe ondode monsters af te schudden, inclusief zwermen vleesetende ratten die chaos creëren voor je team.

Diepgaande Voortgangsmechanieken
World War Z: Aftermath introduceert een bloedstollend nieuw perspectief dankzij de meeslepende First-Person Mode. Dit voegt een geheel nieuwe dimensie toe aan de gameplay. Je kunt het niveau verhogen van acht unieke klassen: de Gunslinger, Hellraiser, Slasher, Medic, Fixer, Exterminator, Dronemaster en de compleet nieuwe klasse Vanguard. Elke klasse heeft zijn eigen perks en speelstijl, wat zorgt voor een gevarieerde speelervaring.

Pas je wapens aan om elke uitdaging het hoofd te bieden en verover nieuwe dagelijkse missies met speciale modifiers voor extra beloningen. Dit maakt World War Z: Aftermath niet alleen een spannende shooter, maar ook een strategisch avontuur waarin teamwork en aanpassing aan de situatie cruciaal zijn.

Conclusie
Met zijn boeiende gameplay, indrukwekkende verhaalmissies en diverse klassen biedt World War Z: Aftermath een onvergetelijke ervaring voor zowel nieuwe als terugkerende spelers. Sluit je aan bij de strijd tegen de ondoden en beleef samen met vrienden of AI-teamgenoten de intensiteit van de zombie-apocalyps!